CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-06-2022 -- Theo STOCKMANS -- 458,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 11/06/2022
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: OO-YTS
Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2022-06-11-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:48:39
Duurvlucht : 03:44:58
Vrije vlucht : 137.4 km
Fasttrack : 58.7 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.964'N 4°57.643'E
tijd: 12:26:37 UTC
alti: -33 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°44.210'N 4°56.739'E = 192° 5.2 km van vertrek
tijd: 12:30:18 UTC
alti: 542 m
Landingspunt
pos.: 50°47.545'N 5°12.197'E = 86° 17.1 km van vertrek
tijd: 16:15:16 UTC
alti: -25 m
Afstand take-off tot landing: 17.1
Totale vluchtduur: 03:48:39
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°45.183'N 4°54.708'E @ 12:39:48 UTC, 529 m
punt 1: 50°54.327'N 5°17.856'E @ 14:10:07 UTC, 1063 m
punt 2: 50°57.900'N 5°34.037'E @ 14:24:18 UTC, 1089 m
punt 3: 51°11.102'N 5°42.827'E @ 14:42:14 UTC, 974 m
punt 4: 51°03.326'N 5°27.305'E @ 15:13:16 UTC, 1126 m
Finish: 50°48.199'N 5°08.674'E @ 16:04:08 UTC, 315 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 32.0 km 58° @ 21.3 km/h
been 2: 20.1 km 71° @ 85.0 km/h
been 3: 26.5 km 23° @ 88.8 km/h
been 4: 23.2 km 232° @ 44.8 km/h
been 5: 35.5 km 218° @ 41.9 km/h
Afgelegde afstand: 137.4 km
Duur: 03:24:20
Gemiddelde snelheid: 40.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 13.2 km
Starthoogte: 367.0 m
Finishhoogte: 315.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 52 m
Totale score afstand: 137.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°46.205'N 5°06.021'E = 98° 9.9 km van vertrek
tijd: 13:56:38 UTC
alti: 1152 m
Finishpunt
pos.: 50°51.086'N 5°14.647'E = 69° 21.4 km van vertrek
tijd: 15:56:38 UTC
alti: 681 m
Grootste afstand in 2 uur: 117.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 58.7 km/h
Hoogteverlies: 471 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 80.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 24 50°47.050'N 4°57.883'E
punt 1: LATHUY 50°43.717'N 4°48.100'E 13.1 km 242°
punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 32.0 km 154°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 24 @ 13:03:52 UTC, 804 m
punt 1: LATHUY niet gerond
afbreekpunt: 50°44.146'N 4°55.914'E @ 13:07:02 UTC, 676 m : 3.8 km 72.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 3.8 km
Duur van de proef: 00:03:10
Gemiddelde snelheid: 72.6 km/h
Start hoogte: 344 m
Hoogte passeren start: 804 m
Hoogte aan break-punt: 676 m
Hoogteverlies over proef: -332 m
Totale score afstand: 3.8 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 17.7 km
Been 1: 27.8 km
Been 2: 17.7 km
Totaal: 63.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:30:18 UTC
einde: 16:15:16 UTC
duur: 03:44:58
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 344 m @ 12:44:29 UTC
hoog punt: 1254 m @ 15:11:14 UTC
hoogtewinst: 910 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:07:51 bearing 120.7°
Tweede punt: 14:42:02 bearing 69.3°
Totale hoek: -51.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5848
| |||||||||||||||||||||