CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-06-2022 -- Tom CONINGS & RIK VANDEN BOER -- 230,8 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 15/06/2022
Piloot: RIK VANDEN BOER
Zweefvliegtuig: D-KDXL
Toestel type: DUO DISCUS XLT? Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 75l
Logger file: 2022-06-15-LXV-75L-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 500
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:47:57
Duurvlucht : 01:28:12
Vrije vlucht : 65.2 km
Fasttrack : 33.3 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.370'E
tijd: 09:59:30 UTC
alti: -4 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.632'N 5°25.124'E = 77° 3.3 km van vertrek
tijd: 10:02:22 UTC
alti: 533 m
Landingspunt
pos.: 50°58.216'N 5°22.806'E = 95° 0.5 km van vertrek
tijd: 13:47:27 UTC
alti: 9 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 03:47:57
Motorgebruik
aantal keren: 6
totale motortijd: 20.8 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4
Start : 51°08.520'N 5°45.724'E @ 10:47:38 UTC, 510 m
punt 1: 51°18.355'N 5°57.865'E @ 11:13:24 UTC, 629 m
punt 2: 51°23.671'N 6°12.910'E @ 11:41:43 UTC, 575 m
Finish: 51°33.882'N 6°22.730'E @ 12:14:16 UTC, 260 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 23.1 km 38° @ 53.7 km/h
been 2: 20.1 km 60° @ 42.5 km/h
been 3: 22.1 km 31° @ 40.7 km/h
Afgelegde afstand: 65.2 km
Duur: 01:26:38
Gemiddelde snelheid: 45.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 33.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 96.4 km
Starthoogte: 467.0 m
Finishhoogte: 260.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 207 m
Totale score afstand: 65.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°08.688'N 5°46.000'E = 55° 33.7 km van vertrek
tijd: 10:46:49 UTC
alti: 469 m
Finishpunt
pos.: 51°33.772'N 6°22.052'E = 46° 95.7 km van vertrek
tijd: 12:14:45 UTC
alti: 246 m
Grootste afstand in 2 uur: 66.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 33.3 km/h
Hoogteverlies: 223 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 634.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 73.2 km 53°
punt 2: WOLVEGA 52°52.900'N 6°01.500'E 169.5 km 356°
punt 3: AACHEN MERZBUCK 50°49.450'N 6°11.050'E 229.2 km 177°
punt 4: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 106.6 km 308°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.7 km 149°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 10:07:26 UTC, 620 m
punt 1: VENLO AERO niet gerond
afbreekpunt: 51°08.638'N 5°46.402'E @ 10:44:47 UTC, 210 m : 33.9 km 54.5 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 33.9 km
Duur van de proef: 00:37:21
Gemiddelde snelheid: 54.5 km/h
Start hoogte: 620 m
Hoogte passeren start: 620 m
Hoogte aan break-punt: 210 m
Hoogteverlies over proef: 410 m
Totale score afstand: 33.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:46:33 UTC
einde: 12:14:45 UTC
duur: 01:28:12
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 471 m @ 12:59:33 UTC
hoog punt: 1014 m @ 13:03:45 UTC
hoogtewinst: 543 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4434
| |||||||||||||||||||||