CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Timothy WERQUIN -- 1131,3 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/07/2022
Piloot: BART SCHILLEBEEK
Zweefvliegtuig: D-3386
Toestel type: ASW 20 Klasse: 15-METER
Logger type: Flarm s/n: 2pr
Logger file: 2022-07-02-FLA-2PR-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:15:12
Duurvlucht : 05:14:19
Vrije vlucht : 311.1 km
Fasttrack : 82.6 kmh
Hoogtewinst : 1520.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.878'N 4°58.249'E
tijd: 10:35:11 UTC
alti: -29 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.878'N 4°58.249'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:35:11 UTC
alti: -29 m
Landingspunt
pos.: 51°23.924'N 4°58.501'E = 74° 0.3 km van vertrek
tijd: 15:50:23 UTC
alti: -16 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:15:12
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°27.339'N 4°54.883'E @ 10:47:08 UTC, 763 m
punt 1: 50°55.532'N 5°30.219'E @ 12:53:33 UTC, 963 m
punt 2: 51°28.176'N 4°45.493'E @ 13:49:23 UTC, 1046 m
punt 3: 51°00.742'N 5°22.627'E @ 14:52:55 UTC, 1283 m
punt 4: 51°20.303'N 5°06.885'E @ 15:22:13 UTC, 1702 m
punt 5: 51°29.061'N 4°43.481'E @ 15:38:33 UTC, 897 m
Finish: 51°24.117'N 4°59.112'E @ 15:49:45 UTC, 68 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 71.9 km 145° @ 34.1 km/h
been 2: 79.9 km 320° @ 85.8 km/h
been 3: 66.7 km 139° @ 63.0 km/h
been 4: 40.6 km 333° @ 83.2 km/h
been 5: 31.6 km 301° @ 116.2 km/h
been 6: 20.3 km 117° @ 108.8 km/h
Afgelegde afstand: 311.1 km
Duur: 05:02:37
Gemiddelde snelheid: 61.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km
Starthoogte: 459.0 m
Finishhoogte: 68.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 391 m
Totale score afstand: 311.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°24.890'N 4°50.273'E = 282° 9.4 km van vertrek
tijd: 13:45:35 UTC
alti: 1308 m
Finishpunt
pos.: 51°24.391'N 4°57.065'E = 305° 1.7 km van vertrek
tijd: 15:45:35 UTC
alti: 281 m
Grootste afstand in 2 uur: 165.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 82.6 km/h
Hoogteverlies: 1027 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 459.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDEAERO 51°24.050'N 4°58.130'E
punt 1: GELLIKBRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 73.4 km 142°
punt 2: NIEUWMZUID 51°26.000'N 4°31.500'E 97.8 km 310°
punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 89.0 km 129°
punt 4: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 69.6 km 45°
punt 5: ZUTENDAERO 50°56.950'N 5°35.550'E 63.4 km 224°
finish: WEELDEAERO 51°24.050'N 4°58.130'E 66.5 km 319°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WEELDEAERO @ 11:31:55 UTC, 991 m
punt 1: GELLIKBRUG niet gerond
afbreekpunt: 50°55.554'N 5°30.262'E @ 12:53:31 UTC, 949 m : 64.3 km 47.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 64.3 km
Duur van de proef: 01:21:36
Gemiddelde snelheid: 47.3 km/h
Start hoogte: 235 m
Hoogte passeren start: 991 m
Hoogte aan break-punt: 949 m
Hoogteverlies over proef: -714 m
Totale score afstand: 64.3 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 20.4 km
Been 1: 32.0 km
Been 2: 20.4 km
Totaal: 72.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:36:04 UTC
einde: 15:50:23 UTC
duur: 05:14:19
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 235 m @ 10:56:14 UTC
hoog punt: 1755 m @ 14:45:51 UTC
hoogtewinst: 1520 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:53:35 bearing 87.5°
Tweede punt: 15:38:33 bearing 14.4°
Totale hoek: -73.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 5166
| |||||||||||||||||||||