CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Bram DE MAN -- 893,8 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/07/2022
Piloot: BRAM DE MAN
Zweefvliegtuig: OO-YBT
Toestel type: G 102 STANDARD ASTIR III Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: b53
Logger file: 2022-07-02-FLA-B53-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:30:32
Duurvlucht : 04:27:32
Vrije vlucht : 207.8 km
Fasttrack : 58.2 kmh
Hoogtewinst : 1012.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBSU St.Hubert BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°02.384'N 5°24.124'E
tijd: 10:35:29 UTC
alti: 470 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°02.384'N 5°24.124'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:35:29 UTC
alti: 470 m
Landingspunt
pos.: 50°02.271'N 5°24.394'E = 123° 0.4 km van vertrek
tijd: 15:06:01 UTC
alti: 493 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 04:30:32
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°02.082'N 5°22.349'E @ 10:59:33 UTC, 1828 m
punt 1: 50°08.776'N 5°36.712'E @ 11:24:19 UTC, 1626 m
punt 2: 50°20.646'N 5°50.103'E @ 11:51:21 UTC, 1825 m
punt 3: 50°17.511'N 6°08.451'E @ 12:30:27 UTC, 1721 m
punt 4: 50°28.702'N 6°34.813'E @ 13:19:41 UTC, 1791 m
punt 5: 50°25.258'N 6°16.384'E @ 13:41:59 UTC, 1658 m
Finish: 50°01.166'N 5°23.940'E @ 15:03:37 UTC, 723 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.2 km 54° @ 51.2 km/h
been 2: 27.2 km 36° @ 60.3 km/h
been 3: 22.5 km 105° @ 34.6 km/h
been 4: 37.5 km 56° @ 45.7 km/h
been 5: 22.7 km 254° @ 61.2 km/h
been 6: 76.7 km 235° @ 56.4 km/h
Afgelegde afstand: 207.8 km
Duur: 04:04:04
Gemiddelde snelheid: 51.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.3 km
Starthoogte: 1019.0 m
Finishhoogte: 723.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 296 m
Totale score afstand: 207.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°22.062'N 6°20.675'E = 61° 76.5 km van vertrek
tijd: 12:51:09 UTC
alti: 1835 m
Finishpunt
pos.: 50°02.414'N 5°26.646'E = 89° 3.0 km van vertrek
tijd: 14:51:09 UTC
alti: 1108 m
Grootste afstand in 2 uur: 116.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 58.2 km/h
Hoogteverlies: 727 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 267.8 km GELDIG
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: STHBE 50°02.050'N 5°26.400'E
punt 1: ADENAU 50°23.050'N 6°55.500'E 112.9 km 69°
punt 2: RUCKSL 50°38.150'N 6°16.367'E 54.1 km 301°
punt 3: 50°17.000'N 6°10.000'E 39.9 km 191°
finish: STHUBE 50°02.333'N 5°24.233'E 60.9 km 244°
landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: STHBE @ 11:05:47 UTC, 1688 m
punt 1: ADENAU niet gerond
afbreekpunt: 50°28.146'N 6°34.810'E @ 13:16:15 UTC, 1663 m : 86.7 km 39.9 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 86.7 km
Duur van de proef: 02:10:28
Gemiddelde snelheid: 39.9 km/h
Start hoogte: 1019 m
Hoogte passeren start: 1688 m
Hoogte aan break-punt: 1663 m
Hoogteverlies over proef: -644 m
Totale score afstand: 86.7 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 22.9 km
Been 1: 35.9 km
Been 2: 22.9 km
Totaal: 81.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:38:29 UTC
einde: 15:06:01 UTC
duur: 04:27:32
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 1019 m @ 10:38:29 UTC
hoog punt: 2031 m @ 14:04:23 UTC
hoogtewinst: 1012 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:59:33 bearing 146.5°
Tweede punt: 13:19:37 bearing 106.8°
Totale hoek: -39.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 4556
| |||||||||||||||||||||