CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Sam CUYVERS -- 991,3 punten
310 Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/07/2022
Piloot: SAM CUYVERS
Zweefvliegtuig: D6953
Toestel type: ASK 23 Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98t
Logger file: 2022-07-02-NAV-98T-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:36:45
Duurvlucht : 06:31:18
Vrije vlucht : 228.0 km
Fasttrack : 63.0 kmh
Driehoek : 191.9 km
Hoogtewinst : 1299.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°47.149'N 4°57.386'E
tijd: 10:41:03 UTC
alti: -16 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°45.433'N 5°00.351'E = 132° 4.7 km van vertrek
tijd: 10:46:30 UTC
alti: 598 m
Landingspunt
pos.: 50°46.771'N 4°57.490'E = 170° 0.7 km van vertrek
tijd: 17:17:48 UTC
alti: 14 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 06:36:45
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°45.885'N 4°55.018'E @ 11:03:32 UTC, 1400 m
punt 1: 50°50.191'N 5°13.523'E @ 11:16:54 UTC, 971 m
punt 2: 51°10.160'N 5°36.066'E @ 12:06:02 UTC, 1762 m
punt 3: 51°21.356'N 4°48.310'E @ 13:17:06 UTC, 1128 m
punt 4: 51°06.608'N 5°21.393'E @ 14:57:53 UTC, 1666 m
punt 5: 50°49.725'N 5°13.199'E @ 16:25:23 UTC, 789 m
Finish: 50°47.167'N 4°56.582'E @ 17:16:18 UTC, 185 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 23.2 km 70° @ 104.0 km/h
been 2: 45.5 km 35° @ 55.5 km/h
been 3: 59.3 km 291° @ 50.1 km/h
been 4: 47.2 km 125° @ 28.1 km/h
been 5: 32.7 km 197° @ 22.5 km/h
been 6: 20.1 km 256° @ 23.7 km/h
Afgelegde afstand: 228.0 km
Duur: 06:12:46
Gemiddelde snelheid: 36.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Starthoogte: 520.0 m
Finishhoogte: 185.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 335 m
Totale score afstand: 228.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°46.797'N 4°57.164'E = 202° 0.7 km van vertrek
tijd: 11:01:29 UTC
alti: 1481 m
Finishpunt
pos.: 51°19.048'N 4°51.484'E = 353° 59.5 km van vertrek
tijd: 13:01:29 UTC
alti: 1008 m
Grootste afstand in 2 uur: 126.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 63.0 km/h
Hoogteverlies: 473 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 238.2 km GELDIG
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 10BRE 51°08.369'N 5°35.869'E
punt 1: 10WUS 51°23.320'N 4°35.900'E 75.1 km 292°
punt 2: 10KES 51°09.030'N 5°49.530'E 89.6 km 107°
finish: 1GOET 50°46.950'N 4°57.449'E 73.4 km 236°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 10BRE @ 12:08:59 UTC, 1687 m
punt 1: 10WUS niet gerond
afbreekpunt: 51°21.218'N 4°48.217'E @ 13:16:11 UTC, 1079 m : 60.3 km 53.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 60.3 km
Duur van de proef: 01:07:12
Gemiddelde snelheid: 53.8 km/h
Start hoogte: 520 m
Hoogte passeren start: 1687 m
Hoogte aan break-punt: 1079 m
Hoogteverlies over proef: -559 m
Totale score afstand: 60.3 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 65.6 km
Been 1: 59.0 km
Been 2: 67.3 km
Totaal: 191.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:46:30 UTC
einde: 17:17:48 UTC
duur: 06:31:18
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 520 m @ 10:47:18 UTC
hoog punt: 1819 m @ 15:05:45 UTC
hoogtewinst: 1299 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:03:35 bearing 116.5°
Tweede punt: 13:17:06 bearing 23.8°
Totale hoek: -92.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6962
| |||||||||||||||||||||