CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Sebastien MATHIEU -- 1726,5 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/07/2022
Piloot: SEBASTIEN MATHIEU
Zweefvliegtuig: D-0045
Toestel type: LS 6-18 Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: f85
Logger file: 2022-07-02-LXV-F85-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:00:49
Duurvlucht : 06:55:02
Vrije vlucht : 505.0 km
Fasttrack : 103.6 kmh
Opgegeven proef: 235.4 km
Driehoek : 148.8 km
Hoogtewinst : 1517.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°47.147'N 4°57.386'E
tijd: 09:49:26 UTC
alti: -14 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°45.031'N 4°56.704'E = 192° 4.0 km van vertrek
tijd: 09:55:13 UTC
alti: 540 m
Landingspunt
pos.: 50°46.792'N 4°57.188'E = 199° 0.7 km van vertrek
tijd: 16:50:15 UTC
alti: 17 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 07:00:49
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°45.287'N 4°55.922'E @ 09:57:18 UTC, 458 m
punt 1: 51°57.117'N 7°46.859'E @ 12:39:36 UTC, 1463 m
punt 2: 51°55.917'N 7°04.775'E @ 13:16:16 UTC, 1477 m
punt 3: 51°24.442'N 6°10.185'E @ 14:38:29 UTC, 1483 m
punt 4: 51°12.322'N 5°15.017'E @ 15:46:07 UTC, 1147 m
punt 5: 50°58.214'N 5°22.454'E @ 16:25:33 UTC, 1157 m
Finish: 50°46.792'N 4°57.188'E @ 16:50:15 UTC, 17 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 239.0 km 55° @ 88.4 km/h
been 2: 48.3 km 268° @ 79.0 km/h
been 3: 85.8 km 227° @ 62.6 km/h
been 4: 67.9 km 251° @ 60.3 km/h
been 5: 27.6 km 162° @ 41.9 km/h
been 6: 36.4 km 235° @ 88.5 km/h
Afgelegde afstand: 505.0 km
Duur: 06:52:57
Gemiddelde snelheid: 73.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte: 416.0 m
Finishhoogte: 17.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 399 m
Totale score afstand: 505.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°47.867'N 5°06.371'E = 83° 10.6 km van vertrek
tijd: 10:23:01 UTC
alti: 1265 m
Finishpunt
pos.: 51°54.726'N 7°29.361'E = 54° 216.4 km van vertrek
tijd: 12:23:01 UTC
alti: 1380 m
Grootste afstand in 2 uur: 207.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 103.6 km/h
Hoogteverlies: -115 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 660.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E
punt 1: VERSMOLD 52°02.600'N 8°08.800'E 262.5 km 56°
punt 2: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 153.5 km 241°
punt 3: BORKEN ZUID 51°49.800'N 6°51.000'E 68.1 km 40°
finish: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E 176.1 km 229°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GOETSENHOVEN @ 10:07:38 UTC, 781 m
punt 1: VERSMOLD niet gerond
afbreekpunt: 51°57.192'N 7°46.817'E @ 12:39:32 UTC, 1474 m : 235.4 km 93.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 235.4 km
Duur van de proef: 02:31:54
Gemiddelde snelheid: 93.0 km/h
Start hoogte: 416 m
Hoogte passeren start: 781 m
Hoogte aan break-punt: 1474 m
Hoogteverlies over proef: -1058 m
Totale score afstand: 235.4 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 65.5 km
Been 1: 41.7 km
Been 2: 41.7 km
Totaal: 148.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:55:13 UTC
einde: 16:50:15 UTC
duur: 06:55:02
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 416 m @ 09:56:47 UTC
hoog punt: 1933 m @ 11:58:28 UTC
hoogtewinst: 1517 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 09:56:11 bearing 118.0°
Tweede punt: 13:16:24 bearing 56.5°
Totale hoek: -61.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 16537
| |||||||||||||||||||||