CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-07-2022 -- Timothy WERQUIN -- 401,1 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/07/2022
Piloot: BART SCHILLEBEEK
Zweefvliegtuig: D-3386
Toestel type: ASW 20 Klasse: 15-METER
Logger type: Flarm s/n: 2pr
Logger file: 2022-07-03-FLA-2PR-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:08:12
Duurvlucht : 02:03:46
Vrije vlucht : 110.3 km
Fasttrack : 66.7 kmh
Driehoek : 116.3 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.863'N 4°58.247'E
tijd: 11:04:30 UTC
alti: -17 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.863'N 4°58.247'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 11:04:30 UTC
alti: -17 m
Landingspunt
pos.: 51°10.930'N 5°13.491'E = 144° 29.8 km van vertrek
tijd: 13:12:42 UTC
alti: -11 m
Afstand take-off tot landing: 29.8
Totale vluchtduur: 02:08:12
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 51°25.181'N 5°01.002'E @ 11:11:50 UTC, 562 m
punt 1: 51°20.416'N 4°32.030'E @ 11:53:36 UTC, 1118 m
punt 2: 51°24.409'N 4°53.613'E @ 12:07:38 UTC, 1010 m
punt 3: 51°12.606'N 5°10.094'E @ 12:25:56 UTC, 866 m
Finish: 51°14.248'N 5°27.329'E @ 12:39:26 UTC, 645 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 34.8 km 255° @ 49.9 km/h
been 2: 26.1 km 73° @ 111.7 km/h
been 3: 29.1 km 139° @ 95.4 km/h
been 4: 20.3 km 81° @ 90.2 km/h
Afgelegde afstand: 110.3 km
Duur: 01:27:36
Gemiddelde snelheid: 75.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 38.2 km
Starthoogte: 555.0 m
Finishhoogte: 645.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -90 m
Totale score afstand: 110.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°24.715'N 4°57.415'E = 329° 1.9 km van vertrek
tijd: 11:08:56 UTC
alti: 690 m
Finishpunt
pos.: 51°10.204'N 5°12.489'E = 147° 30.3 km van vertrek
tijd: 13:08:56 UTC
alti: 213 m
Grootste afstand in 2 uur: 133.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 66.7 km/h
Hoogteverlies: 477 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 459.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDEAERO 51°24.050'N 4°58.130'E
punt 1: GELLIKBRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 73.4 km 142°
punt 2: NIEUWMZUID 51°26.000'N 4°31.500'E 97.8 km 310°
punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 89.0 km 129°
punt 4: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 69.6 km 45°
punt 5: ZUTENDAERO 50°56.950'N 5°35.550'E 63.4 km 224°
finish: WEELDEAERO 51°24.050'N 4°58.130'E 66.5 km 319°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WEELDEAERO @ 12:07:38 UTC, 1010 m
punt 1: GELLIKBRUG niet gerond
afbreekpunt: 51°14.214'N 5°27.299'E @ 12:39:30 UTC, 646 m : 32.1 km 60.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 32.1 km
Duur van de proef: 00:31:52
Gemiddelde snelheid: 60.4 km/h
Start hoogte: 314 m
Hoogte passeren start: 1010 m
Hoogte aan break-punt: 646 m
Hoogteverlies over proef: -332 m
Totale score afstand: 32.1 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 32.6 km
Been 1: 51.2 km
Been 2: 32.6 km
Totaal: 116.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:08:56 UTC
einde: 13:12:42 UTC
duur: 02:03:46
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 314 m @ 11:15:36 UTC
hoog punt: 1165 m @ 12:15:24 UTC
hoogtewinst: 851 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:53:34 bearing 4.0°
Tweede punt: 12:39:30 bearing 60.8°
Totale hoek: 56.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 5196
| |||||||||||||||||||||