CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-07-2022 -- Mattijs CUPPENS & KOEN PIERLET -- 244,3 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/07/2022
Piloot: MATTIJS CUPPENS
Zweefvliegtuig: D-2410
Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a23
Logger file: 2022-07-03-LXV-A23-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:13:59
Duurvlucht : 02:10:52
Vrije vlucht : 68.4 km
Fasttrack : 35.5 kmh
Driehoek : 109.2 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.962'N 5°13.707'E
tijd: 14:00:42 UTC
alti: -19 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°09.916'N 5°11.909'E = 227° 2.8 km van vertrek
tijd: 14:03:49 UTC
alti: 532 m
Landingspunt
pos.: 50°46.786'N 4°57.185'E = 203° 48.8 km van vertrek
tijd: 16:14:41 UTC
alti: 12 m
Afstand take-off tot landing: 48.8
Totale vluchtduur: 02:13:59
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3
Start : 51°10.002'N 5°11.994'E @ 14:04:43 UTC, 603 m
punt 1: 50°50.372'N 5°20.823'E @ 15:17:45 UTC, 1049 m
Finish: 50°46.973'N 4°55.361'E @ 16:10:29 UTC, 347 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 37.8 km 164° @ 31.1 km/h
been 2: 30.6 km 258° @ 34.8 km/h
Afgelegde afstand: 68.4 km
Duur: 02:05:46
Gemiddelde snelheid: 32.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 49.4 km
Starthoogte: 532.0 m
Finishhoogte: 347.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 185 m
Totale score afstand: 68.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°09.930'N 5°13.844'E = 175° 1.9 km van vertrek
tijd: 14:13:27 UTC
alti: 934 m
Finishpunt
pos.: 50°47.415'N 4°58.034'E = 203° 47.4 km van vertrek
tijd: 16:13:28 UTC
alti: 126 m
Grootste afstand in 2 uur: 71.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 35.5 km/h
Hoogteverlies: 808 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 508.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E
punt 1: RHEINE BENTLAGE ARMY 52°17.470'N 7°23.220'E 237.9 km 44°
punt 2: STEINFURT 52°08.870'N 7°19.780'E 16.4 km 194°
punt 3: RHEINE BENTLAGE ARMY 52°17.470'N 7°23.220'E 16.4 km 14°
finish: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 237.9 km 226°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1GOET @ 16:12:07 UTC, 266 m
punt 1: RHEINE BENTLAGE ARMY niet gerond
afbreekpunt: 50°47.494'N 4°57.931'E @ 16:13:22 UTC, 140 m : 1.1 km 53.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 1.1 km
Duur van de proef: 00:01:15
Gemiddelde snelheid: 53.6 km/h
Start hoogte: 262 m
Hoogte passeren start: 266 m
Hoogte aan break-punt: 140 m
Hoogteverlies over proef: 122 m
Totale score afstand: 1.1 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 30.8 km
Been 1: 30.6 km
Been 2: 47.9 km
Totaal: 109.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 14:03:49 UTC
einde: 16:14:41 UTC
duur: 02:10:52
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 532 m @ 14:03:49 UTC
hoog punt: 1442 m @ 14:43:28 UTC
hoogtewinst: 910 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 14:04:09 bearing 59.2°
Tweede punt: 16:06:54 bearing 114.5°
Totale hoek: 55.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4957
| |||||||||||||||||||||