CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Glenn HOSTENS -- 1662,8 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/07/2022
Piloot: GLENN.HOSTENS
Zweefvliegtuig: D-6925
Toestel type: ASW 19 Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation s/n: g97
Logger file: 2022-07-02-LXN-G97-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:15:31
Duurvlucht : 06:11:53
Vrije vlucht : 398.8 km
Fasttrack : 78.2 kmh
Opgegeven proef: 369.5 km
Driehoek : 387.8 km
Hoogtewinst : 1139.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°47.150'N 4°57.387'E
tijd: 10:31:06 UTC
alti: 6 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°45.677'N 4°59.248'E = 141° 3.5 km van vertrek
tijd: 10:34:44 UTC
alti: 507 m
Landingspunt
pos.: 50°22.503'N 4°55.525'E = 183° 45.7 km van vertrek
tijd: 16:46:37 UTC
alti: 233 m
Afstand take-off tot landing: 45.7
Totale vluchtduur: 06:15:31
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°44.818'N 4°55.070'E @ 10:55:52 UTC, 1463 m
punt 1: 50°58.033'N 5°22.784'E @ 11:30:11 UTC, 1124 m
punt 2: 51°33.863'N 4°33.606'E @ 12:38:49 UTC, 1301 m
punt 3: 50°56.323'N 3°14.120'E @ 14:30:32 UTC, 775 m
punt 4: 50°28.853'N 3°42.691'E @ 15:33:00 UTC, 1336 m
punt 5: 50°17.312'N 4°17.315'E @ 16:04:13 UTC, 883 m
Finish: 50°22.408'N 4°56.429'E @ 16:45:49 UTC, 370 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 40.7 km 53° @ 71.2 km/h
been 2: 87.7 km 320° @ 76.6 km/h
been 3: 115.8 km 233° @ 62.2 km/h
been 4: 61.0 km 146° @ 58.6 km/h
been 5: 46.3 km 117° @ 89.0 km/h
been 6: 47.4 km 78° @ 68.3 km/h
Afgelegde afstand: 398.8 km
Duur: 05:49:57
Gemiddelde snelheid: 68.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 45.9 km
Starthoogte: 507.0 m
Finishhoogte: 370.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 137 m
Totale score afstand: 398.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°47.605'N 4°57.804'E = 30° 1.0 km van vertrek
tijd: 11:06:48 UTC
alti: 1440 m
Finishpunt
pos.: 51°21.932'N 4°11.686'E = 321° 83.7 km van vertrek
tijd: 13:06:48 UTC
alti: 963 m
Grootste afstand in 2 uur: 156.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 78.2 km/h
Hoogteverlies: 477 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 422.0 km GELDIG
vertrek: GOETSVEN 50°46.950'N 4°57.450'E
start: GOETSVEN 50°46.950'N 4°57.450'E
punt 1: HASSERIT 50°54.950'N 5°19.420'E 29.7 km 60°
punt 2: SEPPE 51°33.370'N 4°33.140'E 89.3 km 323°
punt 3: OOSTROZE 50°55.050'N 3°20.200'E 110.7 km 230°
punt 4: LEERSEAU 50°18.290'N 4°14.969'E 93.9 km 136°
punt 5: COURRIE 50°22.700'N 4°59.380'E 53.3 km 81°
finish: GOETSVEN 50°46.950'N 4°57.450'E 45.0 km 357°
landing: GOETSVEN 50°46.950'N 4°57.450'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GOETSVEN @ 11:03:32 UTC, 1449 m
punt 1: HASSERIT @ 11:27:31 UTC, 1327 m : 29.2 km 73.2 km/h
punt 2: SEPPE @ 12:37:30 UTC, 1192 m : 88.3 km 75.7 km/h
punt 3: OOSTROZE @ 14:35:44 UTC, 923 m : 109.7 km 55.7 km/h
punt 4: LEERSEAU @ 16:01:48 UTC, 927 m : 92.9 km 64.8 km/h
punt 5: COURRIE niet gerond
afbreekpunt: 50°22.408'N 4°56.429'E @ 16:45:49 UTC, 370 m : 49.3 km 67.2 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 369.5 km
Duur van de proef: 05:42:17
Gemiddelde snelheid: 64.8 km/h
Start hoogte: 507 m
Hoogte passeren start: 1449 m
Hoogte aan break-punt: 370 m
Hoogteverlies over proef: 137 m
Totale score afstand: 369.5 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 115.5 km
Been 1: 135.3 km
Been 2: 137.0 km
Totaal: 387.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:34:44 UTC
einde: 16:46:37 UTC
duur: 06:11:53
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 507 m @ 10:34:44 UTC
hoog punt: 1646 m @ 12:16:15 UTC
hoogtewinst: 1139 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:55:48 bearing 119.3°
Tweede punt: 16:45:49 bearing 151.1°
Totale hoek: -328.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7958
| |||||||||||||||||||||