CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Wim AKKERMANS -- 2780,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/07/2022
Piloot: WIM AKKERMANS
Zweefvliegtuig: D-KVLC
Toestel type: VENTUS 3FES Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ais
Logger file: 2022-07-02-LXV-AIS-01.IGC
Motor detectie: RPM
SAMENVATTING
Vluchttijd : 08:51:01
Duurvlucht : 08:35:31
Vrije vlucht : 847.9 km
Fasttrack : 136.8 kmh
Opgegeven proef: 174.7 km
Driehoek : 280.2 km
Hoogtewinst : 1561.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.951'N 5°13.658'E
tijd: 08:49:07 UTC
alti: -37 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°12.572'N 5°14.951'E = 27° 3.4 km van vertrek
tijd: 08:54:27 UTC
alti: 754 m
Landingspunt
pos.: 51°10.806'N 5°12.998'E = 251° 0.8 km van vertrek
tijd: 17:40:08 UTC
alti: -6 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 08:51:01
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 6.9 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°10.870'N 5°13.098'E @ 08:57:27 UTC, 644 m
punt 1: 51°24.154'N 6°14.822'E @ 10:09:04 UTC, 1385 m
punt 2: 53°15.869'N 10°16.638'E @ 12:47:24 UTC, 1529 m
punt 3: 52°24.547'N 8°16.355'E @ 14:20:03 UTC, 1456 m
punt 4: 52°12.599'N 6°26.186'E @ 15:38:15 UTC, 1325 m
punt 5: 51°34.079'N 6°08.126'E @ 16:26:55 UTC, 1259 m
Finish: 51°13.425'N 5°26.968'E @ 17:29:58 UTC, 136 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 75.9 km 71° @ 63.6 km/h
been 2: 344.0 km 51° @ 130.4 km/h
been 3: 165.3 km 236° @ 107.0 km/h
been 4: 127.2 km 261° @ 97.6 km/h
been 5: 74.4 km 196° @ 91.7 km/h
been 6: 61.2 km 231° @ 58.2 km/h
Afgelegde afstand: 847.9 km
Duur: 08:32:31
Gemiddelde snelheid: 99.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 16.2 km
Starthoogte: 630.0 m
Finishhoogte: 136.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 494 m
Totale score afstand: 847.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°48.677'N 6°34.588'E = 53° 116.9 km van vertrek
tijd: 10:32:20 UTC
alti: 1521 m
Finishpunt
pos.: 53°08.737'N 9°57.656'E = 54° 390.5 km van vertrek
tijd: 12:32:20 UTC
alti: 1182 m
Grootste afstand in 2 uur: 273.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 136.8 km/h
Hoogteverlies: 339 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 823.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BALEN KEIHEUVEL 51°10.833'N 5°13.250'E
punt 1: BUNDE A31YA280 B 53°09.767'N 7°16.983'E 261.8 km 32°
punt 2: HANDELOH BF 53°14.500'N 9°50.683'E 171.4 km 86°
finish: BALEN KEIHEUVEL 51°10.833'N 5°13.250'E 390.4 km 236°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: BALEN KEIHEUVEL @ 08:57:35 UTC, 646 m
punt 1: BUNDE A31YA280 B niet gerond
afbreekpunt: 52°33.165'N 8°05.567'E @ 11:28:10 UTC, 1484 m : 174.7 km 69.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 174.7 km
Duur van de proef: 02:30:35
Gemiddelde snelheid: 69.6 km/h
Start hoogte: 630 m
Hoogte passeren start: 646 m
Hoogte aan break-punt: 1484 m
Hoogteverlies over proef: -854 m
Totale score afstand: 174.7 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 123.3 km
Been 1: 78.5 km
Been 2: 78.5 km
Totaal: 280.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 08:54:27 UTC
einde: 17:29:58 UTC
duur: 08:35:31
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 330 m @ 09:02:38 UTC
hoog punt: 1891 m @ 13:52:26 UTC
hoogtewinst: 1561 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:09:04 bearing 64.9°
Tweede punt: 15:38:14 bearing 42.1°
Totale hoek: -22.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 43901
| |||||||||||||||||||||