CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef05-07-2022 -- Ferre DE CORDT -- 2044,5 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 05/07/2022
Piloot: FERRE DE CORDT
Zweefvliegtuig: D-8636
Toestel type: STD. LIBELLE Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: 3vt
Logger file: 2022-07-05-FLA-3VT-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:58:52
Duurvlucht : 06:56:36
Vrije vlucht : 500.9 km
Fasttrack : 87.6 kmh
Driehoek : 409.4 km
Hoogtewinst : 1604.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBSU St.Hubert BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°02.047'N 5°24.413'E
tijd: 09:31:00 UTC
alti: 471 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°02.047'N 5°24.413'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 09:31:00 UTC
alti: 471 m
Landingspunt
pos.: 50°02.079'N 5°24.366'E = 317° 0.1 km van vertrek
tijd: 16:29:52 UTC
alti: 472 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 06:58:52
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°02.399'N 5°21.764'E @ 09:33:56 UTC, 1043 m
punt 1: 50°21.524'N 7°28.837'E @ 11:21:40 UTC, 1203 m
punt 2: 50°02.573'N 7°41.153'E @ 12:03:40 UTC, 1726 m
punt 3: 49°20.314'N 7°15.173'E @ 13:10:40 UTC, 1775 m
punt 4: 49°51.050'N 6°38.828'E @ 14:04:56 UTC, 1591 m
punt 5: 50°22.896'N 6°31.656'E @ 14:48:08 UTC, 1946 m
Finish: 49°59.890'N 5°23.467'E @ 16:26:48 UTC, 830 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 155.3 km 76° @ 86.5 km/h
been 2: 38.1 km 157° @ 54.4 km/h
been 3: 84.3 km 202° @ 75.5 km/h
been 4: 71.9 km 323° @ 79.5 km/h
been 5: 59.7 km 352° @ 82.9 km/h
been 6: 91.7 km 243° @ 55.8 km/h
Afgelegde afstand: 500.9 km
Duur: 06:52:52
Gemiddelde snelheid: 72.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 4.2 km
Starthoogte: 986.0 m
Finishhoogte: 830.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 156 m
Totale score afstand: 500.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°01.458'N 5°23.893'E = 210° 1.3 km van vertrek
tijd: 09:41:32 UTC
alti: 1365 m
Finishpunt
pos.: 50°10.937'N 7°37.017'E = 83° 158.9 km van vertrek
tijd: 11:41:32 UTC
alti: 1113 m
Grootste afstand in 2 uur: 175.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 87.6 km/h
Hoogteverlies: 252 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 302.4 km GELDIG
vertrek: ST HUBER 50°02.150'N 5°24.250'E
start: ST HUBER 50°02.050'N 5°26.400'E
punt 1: DAHLEMER 50°24.350'N 6°31.800'E 88.1 km 62°
punt 2: WITTLICH 49°58.867'N 6°54.867'E 54.6 km 150°
punt 3: WERSHOFE 50°27.100'N 6°47.067'E 53.2 km 350°
finish: ST HUBER 50°02.050'N 5°26.400'E 106.6 km 245°
landing: ST HUBER 50°02.150'N 5°24.250'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: ST HUBER @ 09:43:24 UTC, 1205 m
punt 1: DAHLEMER niet gerond
afbreekpunt: 50°22.896'N 6°31.656'E @ 14:48:08 UTC, 1946 m : 85.4 km 16.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 85.4 km
Duur van de proef: 05:04:44
Gemiddelde snelheid: 16.8 km/h
Start hoogte: 986 m
Hoogte passeren start: 1205 m
Hoogte aan break-punt: 1946 m
Hoogteverlies over proef: -960 m
Totale score afstand: 85.4 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 114.6 km
Been 1: 147.6 km
Been 2: 147.2 km
Totaal: 409.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:33:16 UTC
einde: 16:29:52 UTC
duur: 06:56:36
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 899 m @ 11:27:24 UTC
hoog punt: 2503 m @ 12:51:48 UTC
hoogtewinst: 1604 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:21:40 bearing 104.8°
Tweede punt: 16:26:48 bearing 147.1°
Totale hoek: 42.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 16233
| |||||||||||||||||||||