CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-07-2022 -- Benjamin HEYLEN -- 407,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 15/07/2022
Piloot: BEN HEYLEN
Zweefvliegtuig: PH-1500
Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz
Logger file: 2022-07-15-LXV-6FZ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:48:20
Duurvlucht : 01:45:02
Vrije vlucht : 117.0 km
Fasttrack : 61.3 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.246'N 5°22.805'E
tijd: 08:48:02 UTC
alti: -59 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.548'N 5°20.921'E = 318° 3.3 km van vertrek
tijd: 08:51:20 UTC
alti: 593 m
Landingspunt
pos.: 51°31.772'N 6°32.253'E = 52° 101.7 km van vertrek
tijd: 10:36:22 UTC
alti: -70 m
Afstand take-off tot landing: 101.7
Totale vluchtduur: 01:48:20
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°59.449'N 5°20.704'E @ 08:51:37 UTC, 602 m
punt 1: 51°02.506'N 5°37.176'E @ 09:08:55 UTC, 562 m
punt 2: 51°19.922'N 5°49.190'E @ 09:35:09 UTC, 938 m
punt 3: 51°26.762'N 6°04.258'E @ 09:49:53 UTC, 975 m
punt 4: 51°32.571'N 6°18.888'E @ 10:03:23 UTC, 1006 m
Finish: 51°33.094'N 6°36.225'E @ 10:26:50 UTC, 705 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.1 km 73° @ 69.6 km/h
been 2: 35.2 km 23° @ 80.5 km/h
been 3: 21.6 km 54° @ 88.0 km/h
been 4: 20.1 km 57° @ 89.2 km/h
been 5: 20.1 km 87° @ 51.3 km/h
Afgelegde afstand: 117.0 km
Duur: 01:35:13
Gemiddelde snelheid: 73.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 107.1 km
Starthoogte: 586.0 m
Finishhoogte: 705.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -119 m
Totale score afstand: 117.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°59.548'N 5°20.921'E = 318° 3.3 km van vertrek
tijd: 08:51:20 UTC
alti: 593 m
Finishpunt
pos.: 51°31.772'N 6°32.253'E = 52° 102.0 km van vertrek
tijd: 10:36:22 UTC
alti: -70 m
Grootste afstand in 2 uur: 122.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 61.3 km/h
Hoogteverlies: 663 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 155.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: MAASMECHELEN 50°58.502'N 5°42.063'E 15.7 km 95°
punt 2: WEERT AFRIT 51°16.710'N 5°44.310'E 33.9 km 4°
punt 3: ZEPPEREN 50°49.196'N 5°14.489'E 61.8 km 214°
punt 4: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 28.6 km 60°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 15.5 km 279°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WINTERSLAG @ 08:57:33 UTC, 419 m
punt 1: MAASMECHELEN niet gerond
afbreekpunt: 51°01.455'N 5°36.666'E @ 09:07:55 UTC, 595 m : 7.3 km 42.5 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 7.3 km
Duur van de proef: 00:10:22
Gemiddelde snelheid: 42.5 km/h
Start hoogte: 419 m
Hoogte passeren start: 419 m
Hoogte aan break-punt: 595 m
Hoogteverlies over proef: -176 m
Totale score afstand: 7.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 08:51:20 UTC
einde: 10:36:22 UTC
duur: 01:45:02
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 373 m @ 09:05:43 UTC
hoog punt: 1197 m @ 10:07:38 UTC
hoogtewinst: 824 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 09:01:54 bearing 82.9°
Tweede punt: 10:17:20 bearing 59.3°
Totale hoek: -23.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 9106
| |||||||||||||||||||||