CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Jelle VANDEBEECK -- 2179,6 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 16/07/2022
Piloot: JELLE VANDEBEECK
Zweefvliegtuig: PH-1298
Toestel type: ASW 24 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aml
Logger file: 2022-07-16-LXV-AML-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:07:06
Duurvlucht : 06:06:28
Vrije vlucht : 497.1 km
Fasttrack : 99.6 kmh
Opgegeven proef: 470.8 km
Driehoek : 131.8 km
Hoogtewinst : 1386.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBBT Brasschaat BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°20.225'N 4°30.330'E
tijd: 09:32:01 UTC
alti: -94 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.790'N 4°30.070'E = 344° 1.1 km van vertrek
tijd: 09:32:39 UTC
alti: 330 m
Landingspunt
pos.: 51°20.272'N 4°30.226'E = 306° 0.1 km van vertrek
tijd: 15:39:07 UTC
alti: -99 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 06:07:06
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°21.445'N 4°28.692'E @ 09:38:30 UTC, 287 m
punt 1: 51°12.683'N 5°19.357'E @ 10:37:26 UTC, 1094 m
punt 2: 51°34.964'N 6°40.832'E @ 11:41:23 UTC, 973 m
punt 3: 51°12.614'N 5°31.913'E @ 12:34:33 UTC, 692 m
punt 4: 51°23.440'N 4°36.019'E @ 13:29:54 UTC, 949 m
punt 5: 51°08.428'N 5°44.786'E @ 14:27:40 UTC, 1466 m
Finish: 51°20.249'N 4°29.671'E @ 15:38:01 UTC, 30 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 61.1 km 105° @ 62.2 km/h
been 2: 103.1 km 66° @ 96.8 km/h
been 3: 90.0 km 243° @ 101.6 km/h
been 4: 68.0 km 288° @ 73.7 km/h
been 5: 84.7 km 109° @ 88.0 km/h
been 6: 90.1 km 285° @ 76.9 km/h
Afgelegde afstand: 497.1 km
Duur: 05:59:31
Gemiddelde snelheid: 83.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km
Starthoogte: 208.0 m
Finishhoogte: 30.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 178 m
Totale score afstand: 497.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°15.738'N 5°12.184'E = 99° 49.4 km van vertrek
tijd: 10:31:38 UTC
alti: 1060 m
Finishpunt
pos.: 51°13.662'N 5°35.003'E = 99° 76.2 km van vertrek
tijd: 12:31:38 UTC
alti: 737 m
Grootste afstand in 2 uur: 199.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 99.6 km/h
Hoogteverlies: 323 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 473.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E
punt 1: DINSLAKEN KOEL 51°34.720'N 6°41.120'E 153.9 km 79°
punt 2: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 146.5 km 263°
punt 3: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 84.3 km 108°
finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 89.1 km 285°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: BRASSCHAAT @ 09:46:54 UTC, 562 m
punt 1: DINSLAKEN KOEL @ 11:41:13 UTC, 975 m : 153.4 km 80.5 km/h
punt 2: WUUSTWEZEL @ 13:29:50 UTC, 941 m : 145.5 km 80.4 km/h
punt 3: KINROOI @ 14:27:48 UTC, 1479 m : 83.3 km 86.2 km/h
finish: BRASSCHAAT @ 15:37:42 UTC, -68 m : 88.6 km 76.1 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 470.8 km
Duur van de proef: 05:50:48
Gemiddelde snelheid: 80.5 km/h
Start hoogte: 208 m
Hoogte passeren start: 562 m
Hoogte passeren finish: -68 m
Hoogteverlies over proef: 276 m
Totale score afstand: 470.8 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 58.0 km
Been 1: 36.9 km
Been 2: 36.9 km
Totaal: 131.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:32:39 UTC
einde: 15:39:07 UTC
duur: 06:06:28
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 208 m @ 09:36:55 UTC
hoog punt: 1594 m @ 14:31:39 UTC
hoogtewinst: 1386 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 09:42:53 bearing 359.3°
Tweede punt: 14:27:46 bearing 72.8°
Totale hoek: 73.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 11566
| |||||||||||||||||||||