CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Ruben SNYERS -- 2275,5 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 16/07/2022
Piloot: RUBEN SNYERS
Zweefvliegtuig: D-4108
Toestel type: DISCUS Klasse: TWEEZITTER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4rb
Logger file: 2022-07-16-NAV-4RB-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:59:21
Duurvlucht : 07:55:33
Vrije vlucht : 608.7 km
Fasttrack : 100.1 kmh
Opgegeven proef: 452.3 km
Driehoek : 366.1 km
Hoogtewinst : 1015.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.729'N 5°12.868'E
tijd: 09:34:47 UTC
alti: -59 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°12.170'N 5°13.313'E = 11° 2.7 km van vertrek
tijd: 09:38:35 UTC
alti: 496 m
Landingspunt
pos.: 51°10.808'N 5°13.132'E = 64° 0.3 km van vertrek
tijd: 17:34:08 UTC
alti: -63 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 07:59:21
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°11.146'N 5°10.616'E @ 09:45:06 UTC, 874 m
punt 1: 51°56.987'N 7°10.420'E @ 11:50:38 UTC, 1159 m
punt 2: 52°28.132'N 6°19.967'E @ 12:46:28 UTC, 950 m
punt 3: 51°39.553'N 6°35.997'E @ 13:40:08 UTC, 1398 m
punt 4: 52°28.165'N 6°20.149'E @ 14:45:25 UTC, 1116 m
punt 5: 51°20.872'N 4°58.855'E @ 17:13:07 UTC, 521 m
Finish: 51°10.746'N 5°13.206'E @ 17:32:28 UTC, 47 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 162.5 km 58° @ 77.6 km/h
been 2: 81.5 km 316° @ 87.6 km/h
been 3: 91.9 km 168° @ 102.8 km/h
been 4: 92.0 km 349° @ 84.5 km/h
been 5: 155.8 km 217° @ 63.3 km/h
been 6: 25.1 km 138° @ 77.9 km/h
Afgelegde afstand: 608.7 km
Duur: 07:47:22
Gemiddelde snelheid: 78.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km
Starthoogte: 496.0 m
Finishhoogte: 47.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 449 m
Totale score afstand: 608.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 52°03.216'N 7°01.998'E = 52° 159.2 km van vertrek
tijd: 12:05:42 UTC
alti: 1318 m
Finishpunt
pos.: 52°00.892'N 6°24.144'E = 41° 124.2 km van vertrek
tijd: 14:05:42 UTC
alti: 1256 m
Grootste afstand in 2 uur: 200.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 100.1 km/h
Hoogteverlies: 62 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 624.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: COESFELD 51°56.440'N 7°09.850'E 159.1 km 57°
punt 2: LEMELERBERG 52°28.050'N 6°20.150'E 81.5 km 316°
punt 3: WESEL-ROEMERWARDT 51°39.700'N 6°35.817'E 91.4 km 169°
punt 4: LEMELERBERG 52°28.050'N 6°20.150'E 91.4 km 349°
punt 5: WESEL-ROEMERWARDT 51°39.700'N 6°35.817'E 91.4 km 169°
finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 109.7 km 241°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: KEIHEUVEL @ 09:55:26 UTC, 970 m
punt 1: COESFELD @ 11:50:08 UTC, 1117 m : 159.1 km 83.2 km/h
punt 2: LEMELERBERG @ 12:46:31 UTC, 939 m : 81.5 km 86.7 km/h
punt 3: WESEL-ROEMERWARDT @ 13:40:13 UTC, 1376 m : 91.4 km 102.2 km/h
punt 4: LEMELERBERG @ 14:45:34 UTC, 1091 m : 91.4 km 83.9 km/h
punt 5: WESEL-ROEMERWARDT niet gerond
afbreekpunt: 52°06.330'N 6°02.239'E @ 15:18:02 UTC, 936 m : 28.8 km 53.2 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 452.3 km
Duur van de proef: 05:22:36
Gemiddelde snelheid: 84.1 km/h
Start hoogte: 496 m
Hoogte passeren start: 970 m
Hoogte aan break-punt: 936 m
Hoogteverlies over proef: -440 m
Totale score afstand: 452.3 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 102.5 km
Been 1: 157.7 km
Been 2: 105.9 km
Totaal: 366.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:38:35 UTC
einde: 17:34:08 UTC
duur: 07:55:33
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 496 m @ 09:38:35 UTC
hoog punt: 1511 m @ 13:53:49 UTC
hoogtewinst: 1015 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:19:10 bearing 64.7°
Tweede punt: 16:15:54 bearing 29.0°
Totale hoek: -35.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 16859
| |||||||||||||||||||||