CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Benjamin HEYLEN -- 2100,5 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 16/07/2022
Piloot: BEN HEYLEN
Zweefvliegtuig: PH-1500
Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz
Logger file: 2022-07-16-LXV-6FZ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 08:04:42
Duurvlucht : 08:00:22
Vrije vlucht : 603.9 km
Fasttrack : 89.5 kmh
Opgegeven proef: 158.4 km
Driehoek : 182.4 km
Hoogtewinst : 1072.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.254'N 5°22.808'E
tijd: 08:32:21 UTC
alti: -55 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.838'N 5°20.841'E = 295° 2.5 km van vertrek
tijd: 08:36:41 UTC
alti: 612 m
Landingspunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.578'E = 264° 0.3 km van vertrek
tijd: 16:37:03 UTC
alti: -66 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 08:04:42
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°56.951'N 5°21.252'E @ 08:49:59 UTC, 801 m
punt 1: 51°57.563'N 7°00.836'E @ 10:47:03 UTC, 1056 m
punt 2: 51°03.750'N 5°28.642'E @ 12:37:26 UTC, 1336 m
punt 3: 51°41.399'N 6°27.538'E @ 13:44:35 UTC, 1366 m
punt 4: 50°58.468'N 5°37.696'E @ 14:53:16 UTC, 1449 m
punt 5: 51°17.868'N 5°08.456'E @ 15:43:27 UTC, 1226 m
Finish: 50°50.530'N 5°14.026'E @ 16:18:27 UTC, 1099 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 161.1 km 45° @ 82.5 km/h
been 2: 146.1 km 227° @ 79.4 km/h
been 3: 97.7 km 44° @ 87.3 km/h
been 4: 98.4 km 216° @ 86.0 km/h
been 5: 49.6 km 317° @ 59.3 km/h
been 6: 51.1 km 173° @ 87.6 km/h
Afgelegde afstand: 603.9 km
Duur: 07:28:28
Gemiddelde snelheid: 80.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 17.6 km
Starthoogte: 612.0 m
Finishhoogte: 1099.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -487 m
Totale score afstand: 603.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°11.952'N 5°44.760'E = 45° 36.1 km van vertrek
tijd: 12:56:51 UTC
alti: 1171 m
Finishpunt
pos.: 51°00.038'N 5°32.370'E = 73° 11.7 km van vertrek
tijd: 14:56:51 UTC
alti: 1200 m
Grootste afstand in 2 uur: 179.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 89.5 km/h
Hoogteverlies: -29 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 754.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: STEINFURT 52°08.870'N 7°19.780'E 188.5 km 45°
punt 2: ZEPPEREN 50°49.196'N 5°14.489'E 207.0 km 225°
punt 3: AHAUS 52°03.190'N 7°03.870'E 186.8 km 42°
finish: HASSELT BRUG 50°56.650'N 5°20.350'E 172.0 km 225°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 08:51:19 UTC, 737 m
punt 1: STEINFURT niet gerond
afbreekpunt: 51°57.563'N 7°00.836'E @ 10:47:03 UTC, 1056 m : 158.4 km 82.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 158.4 km
Duur van de proef: 01:55:44
Gemiddelde snelheid: 82.1 km/h
Start hoogte: 612 m
Hoogte passeren start: 737 m
Hoogte aan break-punt: 1056 m
Hoogteverlies over proef: -444 m
Totale score afstand: 158.4 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 57.4 km
Been 1: 51.1 km
Been 2: 74.0 km
Totaal: 182.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 08:36:41 UTC
einde: 16:37:03 UTC
duur: 08:00:22
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 526 m @ 08:57:43 UTC
hoog punt: 1598 m @ 14:45:28 UTC
hoogtewinst: 1072 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 15:42:55 bearing 45.8°
Tweede punt: 16:18:25 bearing 96.9°
Totale hoek: 51.0°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 10199
| |||||||||||||||||||||