CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1845,4 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/07/2022
Piloot: MICHIEL VAN DEN BORNE
Zweefvliegtuig: D-6612
Toestel type: DISCUS Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 691
Logger file: 2022-07-02-LXV-691-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:01:03
Duurvlucht : 06:00:22
Vrije vlucht : 460.9 km
Fasttrack : 98.4 kmh
Opgegeven proef: 442.9 km
Driehoek : 327.4 km
Hoogtewinst : 1397.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.874'N 4°58.237'E
tijd: 10:11:13 UTC
alti: -37 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.646'N 4°57.312'E = 248° 1.2 km van vertrek
tijd: 10:11:54 UTC
alti: 479 m
Landingspunt
pos.: 51°47.599'N 5°31.648'E = 41° 58.4 km van vertrek
tijd: 16:12:16 UTC
alti: -44 m
Afstand take-off tot landing: 58.4
Totale vluchtduur: 06:01:03
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°25.447'N 4°53.148'E @ 10:35:56 UTC, 1203 m
punt 1: 51°11.481'N 5°19.359'E @ 11:01:54 UTC, 852 m
punt 2: 51°51.289'N 7°17.427'E @ 12:43:34 UTC, 1643 m
punt 3: 52°00.860'N 6°48.083'E @ 13:05:08 UTC, 1553 m
punt 4: 51°52.043'N 5°41.775'E @ 14:06:46 UTC, 987 m
punt 5: 52°02.228'N 6°38.898'E @ 14:56:52 UTC, 780 m
Finish: 51°47.599'N 5°31.648'E @ 16:12:16 UTC, -44 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 40.0 km 130° @ 92.4 km/h
been 2: 155.2 km 61° @ 91.6 km/h
been 3: 38.0 km 298° @ 105.8 km/h
been 4: 77.7 km 258° @ 75.7 km/h
been 5: 68.1 km 73° @ 81.6 km/h
been 6: 81.8 km 251° @ 65.1 km/h
Afgelegde afstand: 460.9 km
Duur: 05:36:20
Gemiddelde snelheid: 82.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 58.5 km
Starthoogte: 384.0 m
Finishhoogte: -44.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 428 m
Totale score afstand: 460.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°12.963'N 5°16.489'E = 134° 29.3 km van vertrek
tijd: 11:00:04 UTC
alti: 976 m
Finishpunt
pos.: 51°59.999'N 6°48.081'E = 61° 143.2 km van vertrek
tijd: 13:00:04 UTC
alti: 873 m
Grootste afstand in 2 uur: 196.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 98.4 km/h
Hoogteverlies: 103 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 513.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E
punt 1: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 35.9 km 126°
punt 2: DULMEN 51°51.120'N 7°17.120'E 154.7 km 61°
punt 3: NIJMEGEN KNPPNT 51°51.440'N 5°42.670'E 108.5 km 271°
punt 4: GROENLO 52°02.100'N 6°37.500'E 65.9 km 72°
punt 5: ZALTBOMMEL BRUG 51°49.550'N 5°15.690'E 96.6 km 257°
finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 51.4 km 203°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WEELDE 07 @ 10:39:44 UTC, 1261 m
punt 1: LOMMEL TESTBAAN @ 11:01:59 UTC, 859 m : 35.9 km 96.8 km/h
punt 2: DULMEN @ 12:43:31 UTC, 1660 m : 154.7 km 91.4 km/h
punt 3: NIJMEGEN KNPPNT @ 14:07:25 UTC, 897 m : 108.5 km 77.6 km/h
punt 4: GROENLO @ 15:00:30 UTC, 948 m : 65.9 km 74.5 km/h
punt 5: ZALTBOMMEL BRUG niet gerond
afbreekpunt: 51°47.599'N 5°31.648'E @ 16:12:16 UTC, -44 m : 77.9 km 65.2 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 442.9 km
Duur van de proef: 05:32:32
Gemiddelde snelheid: 79.9 km/h
Start hoogte: 384 m
Hoogte passeren start: 1261 m
Hoogte aan break-punt: -44 m
Hoogteverlies over proef: 428 m
Totale score afstand: 442.9 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 144.1 km
Been 1: 91.7 km
Been 2: 91.7 km
Totaal: 327.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:11:54 UTC
einde: 16:12:16 UTC
duur: 06:00:22
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 384 m @ 10:22:00 UTC
hoog punt: 1781 m @ 12:24:33 UTC
hoogtewinst: 1397 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:35:54 bearing 25.5°
Tweede punt: 11:25:59 bearing 65.4°
Totale hoek: 39.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8078
| |||||||||||||||||||||