CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

18-07-2022 -- Danny DE WINTER & CASSIOPEE BRACONNIER -- 193,6 punten

Database gegevens:

Datum: 18-07-2022 Type proef: VV
Toestel: Duo Discus Immatriculatie: F-CHTR
Handicapfactor: 112 Klasse: Open/Ren
Piloot: Danny DE WINTER Club: VZP
Afstand: 54.2 km Score: 193,6 pt
Vertrekpunt: LFQK (buitenland) Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot: CASSIOPEE BRACONNIER
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt

Blog/fotos:
Igc-file: 2022-07-18-LXV-5IM-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 18-07-2022
Weerkaart: Weerkaart van 18-07-2022



IGC File gegevens:

300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 19.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   18/07/2022
Piloot:         DANNY DE WINTER
Zweefvliegtuig: OO-ZVI
Toestel type:   ST CIRRUS    Klasse: 
Logger type:    LX Navigation d.o.o.  s/n: 5im
Logger file:    2022-07-18-LXV-5IM-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:     LXNAV,ON,INTERNAL ACOUSTIC - PEAK 8KHZ
ENL Threshold:  300

SAMENVATTING
Vluchttijd     : 02:34:08
Duurvlucht     : 02:33:27
Vrije vlucht   :   54.2 km
Fasttrack      :   26.3 kmh

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    LFQK  Chalons Ecury        BeNeLux: NEE
Vertrekpunt 
    pos.: 48°53.970'N   4°20.817'E
    tijd: 13:35:37 UTC
    alti: 30 m
Ontkoppelpunt
    pos.: 48°54.479'N   4°21.332'E =  34° 1.1 km van vertrek
    tijd: 13:36:18 UTC
    alti: 394 m
Landingspunt 
    pos.: 48°54.168'N   4°20.917'E =  18° 0.4 km van vertrek
    tijd: 16:09:45 UTC
    alti: 42 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 02:34:08
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3
    Start :  48°53.633'N   4°23.414'E  @ 13:51:59 UTC,  1161 m
    punt 1:  48°59.509'N   4°03.366'E  @ 15:33:39 UTC,   877 m
    Finish:  48°53.202'N   4°23.666'E  @ 16:01:18 UTC,   523 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   26.8 km 294° @  15.8 km/h
    been 2:   27.4 km 115° @  59.5 km/h
Afgelegde afstand:                   54.2 km
Duur:                                02:09:19
Gemiddelde snelheid:                 25.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.8 km
Starthoogte:                         311.0 m
Finishhoogte:                        523.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -212 m
Totale score afstand:                54.2 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    48°57.669'N   4°20.434'E = 356° 6.9 km van vertrek
    tijd:    14:09:00 UTC
    alti:    838 m
Finishpunt
    pos.:    48°53.632'N   4°20.321'E = 224° 0.9 km van vertrek
    tijd:    16:09:00 UTC
    alti:    146 m
Grootste afstand in 2 uur: 52.7 km
Beste snelheid in 2 uur:    26.3 km/h
Hoogteverlies:             692 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 13:36:18 UTC
    einde: 16:09:45 UTC
    duur:  02:33:27

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     311 m @ 13:42:12 UTC
    hoog punt:    1186 m @ 14:56:06 UTC
    hoogtewinst:   875 m

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 590

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2022 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs