CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-07-2022 -- Bert CRAEYE -- 1320,4 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/07/2022
Piloot: VZP
Zweefvliegtuig: OO-YZP
Toestel type: ASTIR CS JEANS Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: rcd
Logger file: 2022-07-27-FLA-RCD-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:29:32
Duurvlucht : 05:28:48
Vrije vlucht : 307.0 km
Fasttrack : 68.9 kmh
Driehoek : 250.3 km
Hoogtewinst : 1436.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°45.031'N 3°51.562'E
tijd: 09:42:05 UTC
alti: -46 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°45.031'N 3°51.562'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 09:42:05 UTC
alti: -46 m
Landingspunt
pos.: 50°45.213'N 3°51.762'E = 35° 0.4 km van vertrek
tijd: 15:11:37 UTC
alti: -34 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 05:29:32
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°45.430'N 3°51.999'E @ 09:42:53 UTC, 326 m
punt 1: 50°35.599'N 3°36.902'E @ 10:23:09 UTC, 1070 m
punt 2: 50°11.515'N 3°54.357'E @ 11:10:01 UTC, 1330 m
punt 3: 50°00.545'N 2°59.118'E @ 12:10:37 UTC, 1456 m
punt 4: 50°02.232'N 3°57.901'E @ 13:18:49 UTC, 1261 m
punt 5: 50°34.404'N 3°36.728'E @ 14:48:57 UTC, 1111 m
Finish: 50°45.712'N 3°53.031'E @ 15:06:13 UTC, 411 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 25.5 km 224° @ 37.9 km/h
been 2: 49.2 km 155° @ 63.0 km/h
been 3: 68.9 km 253° @ 68.3 km/h
been 4: 70.3 km 87° @ 61.8 km/h
been 5: 64.7 km 337° @ 43.1 km/h
been 6: 28.4 km 42° @ 98.8 km/h
Afgelegde afstand: 307.0 km
Duur: 05:23:20
Gemiddelde snelheid: 57.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.1 km
Starthoogte: 327.0 m
Finishhoogte: 411.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -84 m
Totale score afstand: 307.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°24.249'N 3°43.226'E = 194° 39.8 km van vertrek
tijd: 10:46:25 UTC
alti: 1277 m
Finishpunt
pos.: 49°55.936'N 3°33.427'E = 193° 93.5 km van vertrek
tijd: 12:46:25 UTC
alti: 1393 m
Grootste afstand in 2 uur: 137.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 68.9 km/h
Hoogteverlies: -116 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 112.0 km GELDIG
vertrek: GERAARDS 50°45.333'N 3°51.833'E
start: GERAARDS 50°45.333'N 3°51.833'E
punt 1: ROESELAR 50°56.983'N 3°07.800'E 56.0 km 293°
finish: GERAARDS 50°45.333'N 3°51.833'E 56.0 km 112°
landing: GERAARDS 50°45.333'N 3°51.833'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GERAARDS @ 09:43:29 UTC, 317 m
punt 1: ROESELAR niet gerond
afbreekpunt: 50°40.219'N 3°40.762'E @ 10:12:41 UTC, 841 m : 6.4 km 13.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 6.4 km
Duur van de proef: 00:29:12
Gemiddelde snelheid: 13.1 km/h
Start hoogte: 314 m
Hoogte passeren start: 317 m
Hoogte aan break-punt: 841 m
Hoogteverlies over proef: -527 m
Totale score afstand: 6.4 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 101.4 km
Been 1: 70.1 km
Been 2: 78.8 km
Totaal: 250.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:42:49 UTC
einde: 15:11:37 UTC
duur: 05:28:48
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 314 m @ 09:42:57 UTC
hoog punt: 1750 m @ 13:41:13 UTC
hoogtewinst: 1436 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:18:49 bearing 201.1°
Tweede punt: 15:08:37 bearing 251.6°
Totale hoek: 50.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 6131
| |||||||||||||||||||||