CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef06-08-2022 -- Zelaï GIANOLI -- 975,0 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 06/08/2022
Piloot: BRAM DE MAN
Zweefvliegtuig: OO-YBT
Toestel type: G 102 STANDARD ASTIR III Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: b53
Logger file: 2022-08-06-FLA-B53-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:11:55
Duurvlucht : 05:10:56
Vrije vlucht : 234.0 km
Fasttrack : 71.4 kmh
Hoogtewinst : 1621.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBBT Brasschaat BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°20.222'N 4°30.330'E
tijd: 10:09:56 UTC
alti: -104 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.222'N 4°30.330'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:09:56 UTC
alti: -104 m
Landingspunt
pos.: 51°20.311'N 4°30.197'E = 317° 0.2 km van vertrek
tijd: 15:21:51 UTC
alti: -94 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 05:11:55
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°20.110'N 4°28.447'E @ 10:20:23 UTC, 598 m
punt 1: 51°24.184'N 5°00.207'E @ 11:06:29 UTC, 961 m
punt 2: 51°11.145'N 5°14.959'E @ 11:44:31 UTC, 1108 m
punt 3: 51°21.378'N 4°55.231'E @ 12:15:15 UTC, 1164 m
punt 4: 51°20.571'N 4°32.211'E @ 12:36:53 UTC, 1408 m
punt 5: 51°10.456'N 5°13.668'E @ 13:23:43 UTC, 1707 m
Finish: 51°22.137'N 4°26.992'E @ 15:15:57 UTC, 380 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 37.6 km 78° @ 49.0 km/h
been 2: 29.6 km 145° @ 46.8 km/h
been 3: 29.8 km 310° @ 58.1 km/h
been 4: 26.8 km 267° @ 74.2 km/h
been 5: 51.8 km 111° @ 66.3 km/h
been 6: 58.4 km 292° @ 31.2 km/h
Afgelegde afstand: 234.0 km
Duur: 04:55:34
Gemiddelde snelheid: 47.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 5.3 km
Starthoogte: 330.0 m
Finishhoogte: 380.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -50 m
Totale score afstand: 234.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°15.939'N 5°01.407'E = 102° 37.0 km van vertrek
tijd: 12:04:35 UTC
alti: 1574 m
Finishpunt
pos.: 51°22.671'N 4°33.484'E = 39° 5.8 km van vertrek
tijd: 14:04:35 UTC
alti: 1139 m
Grootste afstand in 2 uur: 142.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 71.4 km/h
Hoogteverlies: 435 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 174.8 km GELDIG
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: STHUBE 50°02.333'N 5°24.233'E
punt 1: 49°42.006'N 5°18.645'E 38.3 km 190°
punt 2: WILLEZ 49°59.267'N 4°51.033'E 46.0 km 314°
punt 3: BEHEME 49°47.050'N 5°36.250'E 58.7 km 112°
finish: STHUBE 50°02.333'N 5°24.233'E 31.8 km 333°
landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 365 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 27.7 km
Been 1: 43.6 km
Been 2: 27.7 km
Totaal: 99.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:10:55 UTC
einde: 15:21:51 UTC
duur: 05:10:56
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 330 m @ 10:11:41 UTC
hoog punt: 1951 m @ 13:48:21 UTC
hoogtewinst: 1621 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:23:23 bearing 59.5°
Tweede punt: 15:15:53 bearing 357.3°
Totale hoek: -62.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 5018
| |||||||||||||||||||||