CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef13-08-2022 -- Matthias VANLOOK -- 907,1 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 13/08/2022
Piloot: MATTHIAS LOENDERS
Zweefvliegtuig: OO-ZAW
Toestel type: KA 8 Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r4v
Logger file: 2022-08-13-FLA-R4V-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:15:40
Duurvlucht : 04:15:00
Vrije vlucht : 204.1 km
Fasttrack : 55.0 kmh
Hoogtewinst : 1809.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.712'N 5°12.873'E
tijd: 10:37:55 UTC
alti: 27 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°10.712'N 5°12.873'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:37:55 UTC
alti: 27 m
Landingspunt
pos.: 51°10.768'N 5°12.977'E = 49° 0.2 km van vertrek
tijd: 14:53:35 UTC
alti: 43 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 04:15:40
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°10.834'N 5°14.081'E @ 10:39:07 UTC, 385 m
punt 1: 51°22.934'N 4°58.328'E @ 11:16:11 UTC, 1479 m
punt 2: 51°21.846'N 4°29.713'E @ 11:49:47 UTC, 1567 m
punt 3: 51°21.976'N 4°55.495'E @ 12:35:11 UTC, 1965 m
punt 4: 51°02.494'N 5°16.390'E @ 13:32:51 UTC, 2057 m
punt 5: 50°55.135'N 5°36.483'E @ 14:01:11 UTC, 1592 m
Finish: 51°11.189'N 5°12.099'E @ 14:45:23 UTC, 1006 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 29.0 km 321° @ 46.9 km/h
been 2: 33.3 km 267° @ 59.4 km/h
been 3: 29.9 km 89° @ 39.6 km/h
been 4: 43.6 km 146° @ 45.3 km/h
been 5: 27.2 km 120° @ 57.6 km/h
been 6: 41.2 km 316° @ 55.9 km/h
Afgelegde afstand: 204.1 km
Duur: 04:06:16
Gemiddelde snelheid: 49.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.3 km
Starthoogte: 388.0 m
Finishhoogte: 1006.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -618 m
Totale score afstand: 204.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°21.590'N 4°49.914'E = 307° 33.5 km van vertrek
tijd: 12:31:23 UTC
alti: 2144 m
Finishpunt
pos.: 51°05.956'N 5°14.395'E = 169° 9.0 km van vertrek
tijd: 14:31:23 UTC
alti: 1581 m
Grootste afstand in 2 uur: 109.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 55.0 km/h
Hoogteverlies: 563 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 62.8 km GELDIG
vertrek: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
start: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: 10WES 51°23.930'N 4°56.070'E 31.4 km 321°
finish: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E 31.4 km 140°
landing: 1KEIH 51°10.852'N 5°13.245'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1KEIH @ 14:43:59 UTC, 1206 m
punt 1: 10WES niet gerond
afbreekpunt: 51°11.405'N 5°12.509'E @ 14:49:23 UTC, 536 m : 1.3 km 14.9 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 1.3 km
Duur van de proef: 00:05:24
Gemiddelde snelheid: 14.9 km/h
Start hoogte: 339 m
Hoogte passeren start: 1206 m
Hoogte aan break-punt: 536 m
Hoogteverlies over proef: -197 m
Totale score afstand: 1.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:38:35 UTC
einde: 14:53:35 UTC
duur: 04:15:00
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 339 m @ 10:39:59 UTC
hoog punt: 2148 m @ 12:31:27 UTC
hoogtewinst: 1809 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:50:07 bearing 0.8°
Tweede punt: 14:01:07 bearing 88.2°
Totale hoek: 87.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 9334
| |||||||||||||||||||||