CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

13-08-2022 -- Pavel CIOROGARIU -- 1371,5 punten

Database gegevens:

Datum: 13-08-2022 Type proef: VV
Toestel: LS 4 Immatriculatie: OO-ZPM
Handicapfactor: 104 Klasse: Standaard
Piloot: Pavel CIOROGARIU Club: ALB
Afstand: 356.6 km Score: 1371,5 pt
Vertrekpunt: EBZH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

KB listening , xpdr 7000 + ductch mil, langen + xpdr 6101, listening zwartberg

Blog/fotos:
Igc-file: 2022-08-13-NAV-HA5-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 13-08-2022
Weerkaart: Weerkaart van 13-08-2022



IGC File gegevens:

300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 19.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   13/08/2022
Piloot:         CIOROGARIU PAVEL
Zweefvliegtuig: OO-ZPM
Toestel type:   LS4    Klasse: CLUB
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: ha5
Logger file:    2022-08-13-NAV-HA5-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

SAMENVATTING
Vluchttijd     : 05:15:43
Duurvlucht     : 05:15:06
Vrije vlucht   :  356.6 km
Fasttrack      :   88.4 kmh
Driehoek       :  122.4 km
Hoogtewinst    : 1938.0 m

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBZH  Hasselt        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 50°58.235'N   5°22.060'E
    tijd: 11:25:42 UTC
    alti: 7 m
Ontkoppelpunt
    pos.: 50°58.230'N   5°22.824'E =  91° 0.9 km van vertrek
    tijd: 11:26:19 UTC
    alti: 587 m
Landingspunt 
    pos.: 50°58.228'N   5°22.745'E =  91° 0.8 km van vertrek
    tijd: 16:41:25 UTC
    alti: 33 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 05:15:43
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
    Start :  50°58.230'N   5°22.824'E  @ 11:26:19 UTC,   587 m
    punt 1:  51°02.264'N   5°38.745'E  @ 12:06:14 UTC,  1567 m
    punt 2:  51°49.808'N   6°55.442'E  @ 13:57:14 UTC,  2062 m
    punt 3:  51°41.805'N   6°35.151'E  @ 14:08:58 UTC,  1710 m
    punt 4:  50°55.983'N   5°20.460'E  @ 15:37:21 UTC,   847 m
    punt 5:  51°10.853'N   5°13.134'E  @ 16:11:08 UTC,  1645 m
    Finish:  50°54.272'N   5°24.146'E  @ 16:33:07 UTC,  1000 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   20.1 km  68° @  30.2 km/h
    been 2:  125.2 km  45° @  67.7 km/h
    been 3:   27.7 km 238° @ 141.5 km/h
    been 4:  121.5 km 226° @  82.5 km/h
    been 5:   28.9 km 343° @  51.3 km/h
    been 6:   33.3 km 157° @  91.0 km/h
Afgelegde afstand:                   356.6 km
Duur:                                05:06:48
Gemiddelde snelheid:                 69.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.7 km
Starthoogte:                         587.0 m
Finishhoogte:                        1000.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          -413 m
Totale score afstand:                356.6 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    51°42.379'N   6°38.707'E =  47° 120.9 km van vertrek
    tijd:    13:42:35 UTC
    alti:    2180 m
Finishpunt
    pos.:    50°57.437'N   5°18.078'E = 252° 4.9 km van vertrek
    tijd:    15:42:35 UTC
    alti:    1375 m
Grootste afstand in 2 uur: 176.7 km
Beste snelheid in 2 uur:    88.4 km/h
Hoogteverlies:             805 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DRIEHOEK ANALYSE
Been 0:   34.3 km
Been 1:   53.8 km
Been 2:   34.3 km
Totaal:  122.4 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 11:26:19 UTC
    einde: 16:41:25 UTC
    duur:  05:15:06

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     452 m @ 11:27:47 UTC
    hoog punt:    2390 m @ 13:58:56 UTC
    hoogtewinst:  1938 m

CHARRONDE ANALYSE
    Eerste punt: 13:59:57  bearing 57.4°
    Tweede punt: 16:33:06  bearing 89.3°
    Totale hoek: 31.9°

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6764

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2022 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs