CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-08-2022 -- Joris GERNAEY & MAXIM PAQUAY -- 563,6 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 14/08/2022
Piloot: JORIS GERNAEY
Zweefvliegtuig: PH-1615
Toestel type: NIMBUS 4DT Klasse: OPEN
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ae5
Logger file: 2022-08-14-LXV-AE5-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:01:06
Duurvlucht : 01:55:58
Vrije vlucht : 173.3 km
Fasttrack : 88.4 kmh
Hoogtewinst : 1690.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°47.147'N 4°57.384'E
tijd: 13:24:06 UTC
alti: 128 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°47.469'N 4°58.280'E = 60° 1.2 km van vertrek
tijd: 13:29:14 UTC
alti: 481 m
Landingspunt
pos.: 51°00.784'N 5°31.474'E = 57° 47.2 km van vertrek
tijd: 15:25:12 UTC
alti: 151 m
Afstand take-off tot landing: 47.2
Totale vluchtduur: 02:01:06
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°47.788'N 4°56.536'E @ 13:30:38 UTC, 544 m
punt 1: 50°51.528'N 5°12.592'E @ 13:52:42 UTC, 1374 m
punt 2: 51°02.853'N 5°25.849'E @ 14:16:50 UTC, 2125 m
punt 3: 51°06.855'N 5°44.918'E @ 14:26:38 UTC, 1512 m
punt 4: 51°21.633'N 6°11.793'E @ 14:48:00 UTC, 1700 m
Finish: 51°00.117'N 5°31.005'E @ 15:19:08 UTC, 516 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.1 km 70° @ 54.6 km/h
been 2: 26.1 km 36° @ 64.9 km/h
been 3: 23.5 km 71° @ 143.7 km/h
been 4: 41.6 km 49° @ 116.8 km/h
been 5: 62.1 km 230° @ 119.6 km/h
Afgelegde afstand: 173.3 km
Duur: 01:48:30
Gemiddelde snelheid: 95.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 46.2 km
Starthoogte: 481.0 m
Finishhoogte: 516.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -35 m
Totale score afstand: 173.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°47.469'N 4°58.280'E = 60° 1.2 km van vertrek
tijd: 13:29:14 UTC
alti: 481 m
Finishpunt
pos.: 51°00.784'N 5°31.474'E = 57° 47.3 km van vertrek
tijd: 15:25:12 UTC
alti: 151 m
Grootste afstand in 2 uur: 176.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 88.4 km/h
Hoogteverlies: 330 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 103.7 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: MALDEN SP3 51°47.133'N 5°56.217'E
punt 1: REES 51°45.400'N 6°22.600'E 30.5 km 96°
punt 2: AALTEN 51°56.083'N 6°36.000'E 25.1 km 38°
finish: PERSINGEN 51°50.467'N 5°55.050'E 48.1 km 258°
landing: MALDEN GLD 51°47.117'N 5°52.833'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 481 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:29:14 UTC
einde: 15:25:12 UTC
duur: 01:55:58
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 481 m @ 13:29:14 UTC
hoog punt: 2171 m @ 14:16:24 UTC
hoogtewinst: 1690 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:30:50 bearing 110.0°
Tweede punt: 14:50:28 bearing 65.9°
Totale hoek: -44.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4504
| |||||||||||||||||||||