CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-08-2022 -- Thomas DE BRUYN -- 1145,4 punten
303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 20/08/2022
Piloot: THOMAS DE BRUYN
Zweefvliegtuig: OOKDB
Toestel type: JANUS CM Klasse:
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 44o
Logger file: 2022-08-20-NAV-44O-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:53:19
Duurvlucht : 03:46:39
Vrije vlucht : 261.4 km
Fasttrack : 96.2 kmh
Driehoek : 217.7 km
Hoogtewinst : 1045.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.974'N 5°13.621'E
tijd: 11:07:31 UTC
alti: -3 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°11.831'N 5°12.995'E = 335° 1.7 km van vertrek
tijd: 11:10:41 UTC
alti: 500 m
Landingspunt
pos.: 51°10.818'N 5°13.132'E = 243° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:00:50 UTC
alti: 5 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 03:53:19
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 1.4 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°15.280'N 5°20.831'E @ 11:44:11 UTC, 692 m
punt 1: 51°16.028'N 4°56.572'E @ 12:30:50 UTC, 1204 m
punt 2: 51°23.265'N 4°36.230'E @ 12:47:56 UTC, 851 m
punt 3: 51°25.805'N 4°53.063'E @ 13:00:16 UTC, 1106 m
punt 4: 51°02.072'N 5°19.504'E @ 13:41:16 UTC, 1119 m
punt 5: 51°19.959'N 6°07.883'E @ 14:20:33 UTC, 1192 m
Finish: 51°10.663'N 5°12.399'E @ 14:57:41 UTC, 216 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 28.3 km 273° @ 36.3 km/h
been 2: 27.2 km 300° @ 95.4 km/h
been 3: 20.1 km 76° @ 97.7 km/h
been 4: 53.7 km 145° @ 78.6 km/h
been 5: 65.4 km 59° @ 99.9 km/h
been 6: 66.8 km 255° @ 108.0 km/h
Afgelegde afstand: 261.4 km
Duur: 03:13:30
Gemiddelde snelheid: 81.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 11.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.5 km
Starthoogte: 431.0 m
Finishhoogte: 216.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 215 m
Totale score afstand: 261.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°19.991'N 4°40.577'E = 294° 41.9 km van vertrek
tijd: 12:44:32 UTC
alti: 1086 m
Finishpunt
pos.: 51°12.807'N 5°30.651'E = 80° 20.1 km van vertrek
tijd: 14:44:32 UTC
alti: 576 m
Grootste afstand in 2 uur: 192.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 96.2 km/h
Hoogteverlies: 510 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 279.6 km NIET GELDIG
Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E
punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 42.0 km 145°
punt 2: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 29.8 km 34°
punt 3: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 84.3 km 289°
punt 4: TURNHOUT KERK 51°19.450'N 4°56.650'E 25.1 km 106°
punt 5: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 45.8 km 139°
punt 6: SCHOONBROEK 51°17.780'N 5°02.030'E 39.5 km 323°
finish: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 13.1 km 1°
landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 60.9 km
Been 1: 60.9 km
Been 2: 95.8 km
Totaal: 217.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:14:11 UTC
einde: 15:00:50 UTC
duur: 03:46:39
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 431 m @ 11:14:56 UTC
hoog punt: 1476 m @ 13:31:12 UTC
hoogtewinst: 1045 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:47:56 bearing 8.7°
Tweede punt: 13:41:19 bearing 75.6°
Totale hoek: 66.9°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6681
| |||||||||||||||||||||