CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-08-2022 -- Timothy WERQUIN -- 421,7 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 20/08/2022
Piloot: TIMOTHY WERQUIN
Zweefvliegtuig: KS
Toestel type: ASK-13 (PAS) Klasse:
Logger type: Flarm s/n: 2pr
Logger file: 2022-08-20-FLA-2PR-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:09:46
Duurvlucht : 02:06:40
Vrije vlucht : 100.7 km
Fasttrack : 56.9 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.993'N 5°13.680'E
tijd: 11:44:29 UTC
alti: 0 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°10.993'N 5°13.680'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 11:44:29 UTC
alti: 0 m
Landingspunt
pos.: 51°23.906'N 4°58.354'E = 324° 29.8 km van vertrek
tijd: 13:54:15 UTC
alti: -4 m
Afstand take-off tot landing: 29.8
Totale vluchtduur: 02:09:46
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4
Start : 51°13.322'N 5°25.850'E @ 12:16:07 UTC, 1056 m
punt 1: 51°16.889'N 4°57.814'E @ 13:00:23 UTC, 927 m
punt 2: 51°29.427'N 4°33.730'E @ 13:37:31 UTC, 869 m
Finish: 51°24.193'N 4°59.228'E @ 13:53:27 UTC, 73 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 33.3 km 282° @ 45.1 km/h
been 2: 36.3 km 310° @ 58.7 km/h
been 3: 31.1 km 108° @ 117.1 km/h
Afgelegde afstand: 100.7 km
Duur: 01:37:20
Gemiddelde snelheid: 62.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 14.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 29.7 km
Starthoogte: 567.0 m
Finishhoogte: 73.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 494 m
Totale score afstand: 100.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°13.784'N 5°15.180'E = 19° 5.5 km van vertrek
tijd: 11:53:43 UTC
alti: 1143 m
Finishpunt
pos.: 51°24.064'N 4°58.917'E = 325° 29.7 km van vertrek
tijd: 13:53:43 UTC
alti: 37 m
Grootste afstand in 2 uur: 113.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 56.9 km/h
Hoogteverlies: 1106 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 292.0 km GELDIG
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 068LMT 51°11.570'N 5°19.330'E
punt 1: 316SCH 51°29.524'N 4°33.384'E 62.9 km 302°
punt 2: 10W25 51°24.860'N 5°02.230'E 34.5 km 104°
punt 3: 050HEU 51°01.561'N 5°16.024'E 46.1 km 160°
punt 4: 20VENL 51°21.750'N 6°12.950'E 76.2 km 60°
finish: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E 72.3 km 254°
landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 068LMT @ 12:41:23 UTC, 1042 m
punt 1: 316SCH @ 13:37:31 UTC, 869 m : 62.4 km 66.7 km/h
punt 2: 10W25 niet gerond
afbreekpunt: 51°24.335'N 4°59.208'E @ 13:53:19 UTC, 94 m : 30.4 km 115.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 92.8 km
Duur van de proef: 01:11:56
Gemiddelde snelheid: 77.4 km/h
Start hoogte: 567 m
Hoogte passeren start: 1042 m
Hoogte aan break-punt: 94 m
Hoogteverlies over proef: 473 m
Totale score afstand: 92.8 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 31.7 km
Been 1: 20.2 km
Been 2: 20.2 km
Totaal: 72.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:47:35 UTC
einde: 13:54:15 UTC
duur: 02:06:40
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 567 m @ 11:47:35 UTC
hoog punt: 1361 m @ 13:06:31 UTC
hoogtewinst: 794 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:02:31 bearing 63.8°
Tweede punt: 13:37:31 bearing 4.7°
Totale hoek: -59.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 5672
| |||||||||||||||||||||