CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef07-08-2022 -- Bart GOOS -- 444,9 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 07/08/2022
Piloot: JAN.DIELENS
Zweefvliegtuig: OO-YKH
Toestel type: LS-4 Klasse: STANDARD CLASS
Logger type: Flarm s/n: r5n
Logger file: 2022-08-07-FLA-R5N-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:21:39
Duurvlucht : 02:20:48
Vrije vlucht : 100.1 km
Fasttrack : 59.2 kmh
Hoogtewinst : 1326.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.716'N 5°12.886'E
tijd: 11:09:43 UTC
alti: -49 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°10.716'N 5°12.886'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 11:09:43 UTC
alti: -49 m
Landingspunt
pos.: 51°10.788'N 5°12.948'E = 28° 0.2 km van vertrek
tijd: 13:31:22 UTC
alti: -42 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 02:21:39
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 51°17.014'N 5°04.032'E @ 11:59:22 UTC, 1052 m
punt 1: 50°59.326'N 5°20.749'E @ 12:30:10 UTC, 1450 m
punt 2: 51°09.960'N 5°14.838'E @ 12:49:06 UTC, 1270 m
punt 3: 51°18.390'N 5°03.225'E @ 13:09:14 UTC, 1279 m
Finish: 51°10.114'N 5°14.744'E @ 13:23:06 UTC, 497 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 38.2 km 149° @ 74.3 km/h
been 2: 20.9 km 341° @ 66.2 km/h
been 3: 20.7 km 319° @ 61.6 km/h
been 4: 20.4 km 139° @ 88.2 km/h
Afgelegde afstand: 100.1 km
Duur: 01:23:44
Gemiddelde snelheid: 71.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 15.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.4 km
Starthoogte: 324.0 m
Finishhoogte: 497.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -173 m
Totale score afstand: 100.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°11.013'N 5°11.981'E = 298° 1.2 km van vertrek
tijd: 11:25:46 UTC
alti: 1011 m
Finishpunt
pos.: 51°10.990'N 5°11.668'E = 290° 1.5 km van vertrek
tijd: 13:25:46 UTC
alti: 402 m
Grootste afstand in 2 uur: 118.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 59.2 km/h
Hoogteverlies: 609 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 562.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: STARTON2 43°46.233'N 5°51.800'E
punt 1: 40PLA 45°00.190'N 6°39.760'E 151.1 km 25°
punt 2: MONTDIER 43°50.550'N 6°17.050'E 132.4 km 193°
punt 3: GUILLUME 44°36.033'N 6°24.800'E 84.9 km 7°
punt 4: COUPE 44°01.683'N 6°18.900'E 64.1 km 187°
punt 5: 40DRM 44°24.530'N 6°23.270'E 42.7 km 8°
finish: FINISNON 43°44.700'N 5°48.150'E 87.4 km 213°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 324 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:10:34 UTC
einde: 13:31:22 UTC
duur: 02:20:48
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 324 m @ 11:10:34 UTC
hoog punt: 1650 m @ 12:36:38 UTC
hoogtewinst: 1326 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:30:06 bearing 80.5°
Tweede punt: 13:09:14 bearing 41.2°
Totale hoek: -39.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 13252
| |||||||||||||||||||||