CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-08-2022 -- Timothy WERQUIN -- 474,1 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 21/08/2022
Piloot: TIMOTHY WERQUIN
Zweefvliegtuig: D-3386
Toestel type: ASW-20 Klasse:
Logger type: Flarm s/n: 2pr
Logger file: 2022-08-21-FLA-2PR-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:17:38
Duurvlucht : 02:14:24
Vrije vlucht : 122.4 km
Fasttrack : 65.8 kmh
Opgegeven proef: 115.9 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.992'N 5°13.666'E
tijd: 11:17:45 UTC
alti: 10 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°10.992'N 5°13.666'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 11:17:45 UTC
alti: 10 m
Landingspunt
pos.: 51°10.777'N 5°13.028'E = 242° 0.8 km van vertrek
tijd: 13:35:23 UTC
alti: 8 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 02:17:38
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 51°10.259'N 5°20.541'E @ 11:43:55 UTC, 966 m
punt 1: 51°21.020'N 5°04.142'E @ 12:22:19 UTC, 882 m
punt 2: 51°26.524'N 4°48.092'E @ 12:34:19 UTC, 811 m
punt 3: 51°21.273'N 4°32.928'E @ 13:00:15 UTC, 873 m
punt 4: 51°20.094'N 4°53.522'E @ 13:16:19 UTC, 1079 m
Finish: 51°11.194'N 5°14.458'E @ 13:34:15 UTC, 103 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 27.6 km 316° @ 43.1 km/h
been 2: 21.2 km 299° @ 106.2 km/h
been 3: 20.1 km 241° @ 46.5 km/h
been 4: 24.0 km 95° @ 89.7 km/h
been 5: 29.4 km 124° @ 98.4 km/h
Afgelegde afstand: 122.4 km
Duur: 01:50:20
Gemiddelde snelheid: 66.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 416.0 m
Finishhoogte: 103.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 313 m
Totale score afstand: 122.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°10.949'N 5°10.599'E = 269° 3.6 km van vertrek
tijd: 11:28:11 UTC
alti: 766 m
Finishpunt
pos.: 51°11.600'N 5°12.287'E = 305° 2.0 km van vertrek
tijd: 13:28:11 UTC
alti: 461 m
Grootste afstand in 2 uur: 131.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 65.8 km/h
Hoogteverlies: 305 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 227.5 km GELDIG
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 068LMT 51°11.570'N 5°19.330'E
punt 1: 076MEA 51°27.200'N 4°43.330'E 50.9 km 305°
punt 2: 042GOO 51°21.433'N 4°32.650'E 16.4 km 229°
punt 3: 323STA 51°11.414'N 5°43.177'E 84.1 km 102°
punt 4: 217BER 51°20.350'N 5°56.570'E 22.7 km 43°
finish: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E 53.4 km 251°
landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 068LMT @ 12:03:55 UTC, 1214 m
punt 1: 076MEA @ 12:36:35 UTC, 621 m : 50.4 km 92.5 km/h
punt 2: 042GOO @ 13:00:11 UTC, 868 m : 15.4 km 39.1 km/h
punt 3: 323STA niet gerond
afbreekpunt: 51°11.253'N 5°14.475'E @ 13:34:11 UTC, 114 m : 50.2 km 88.5 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 115.9 km
Duur van de proef: 01:30:16
Gemiddelde snelheid: 77.0 km/h
Start hoogte: 416 m
Hoogte passeren start: 1214 m
Hoogte aan break-punt: 114 m
Hoogteverlies over proef: 302 m
Totale score afstand: 115.9 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 21.3 km
Been 1: 33.3 km
Been 2: 21.2 km
Totaal: 75.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:20:59 UTC
einde: 13:35:23 UTC
duur: 02:14:24
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 416 m @ 11:23:27 UTC
hoog punt: 1303 m @ 12:25:07 UTC
hoogtewinst: 887 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:43:47 bearing 63.2°
Tweede punt: 13:00:15 bearing 5.1°
Totale hoek: -58.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 3945
| |||||||||||||||||||||