CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-08-2022 -- Timothy WERQUIN -- 815,3 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 28/08/2022
Piloot: TIMOTHY WERQUIN
Zweefvliegtuig: D-3386
Toestel type: ASW-20 Klasse:
Logger type: Flarm s/n: 2pr
Logger file: 2022-08-28-FLA-2PR-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:57:51
Duurvlucht : 02:57:00
Vrije vlucht : 224.2 km
Fasttrack : 84.7 kmh
Driehoek : 150.5 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.584'N 4°57.075'E
tijd: 10:34:53 UTC
alti: -31 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.584'N 4°57.075'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:34:53 UTC
alti: -31 m
Landingspunt
pos.: 51°23.528'N 4°56.908'E = 242° 0.2 km van vertrek
tijd: 13:32:44 UTC
alti: -34 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 02:57:51
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°23.774'N 4°57.893'E @ 10:35:44 UTC, 527 m
punt 1: 51°37.562'N 5°07.067'E @ 11:05:56 UTC, 687 m
punt 2: 51°37.504'N 4°41.950'E @ 11:30:32 UTC, 1059 m
punt 3: 51°11.812'N 5°09.243'E @ 12:09:32 UTC, 1031 m
punt 4: 51°31.443'N 5°05.808'E @ 12:49:12 UTC, 709 m
punt 5: 51°19.732'N 4°33.099'E @ 13:12:52 UTC, 864 m
Finish: 51°24.497'N 4°57.848'E @ 13:30:12 UTC, 208 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 27.7 km 22° @ 55.0 km/h
been 2: 29.0 km 270° @ 70.7 km/h
been 3: 57.2 km 146° @ 88.0 km/h
been 4: 36.6 km 354° @ 55.4 km/h
been 5: 43.7 km 240° @ 110.8 km/h
been 6: 30.1 km 73° @ 104.0 km/h
Afgelegde afstand: 224.2 km
Duur: 02:54:28
Gemiddelde snelheid: 77.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.9 km
Starthoogte: 527.0 m
Finishhoogte: 208.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 319 m
Totale score afstand: 224.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°38.442'N 4°44.871'E = 333° 31.0 km van vertrek
tijd: 11:29:00 UTC
alti: 1136 m
Finishpunt
pos.: 51°24.329'N 4°56.114'E = 321° 1.8 km van vertrek
tijd: 13:29:00 UTC
alti: 272 m
Grootste afstand in 2 uur: 169.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 84.7 km/h
Hoogteverlies: 864 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 227.5 km GELDIG
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 068LMT 51°11.570'N 5°19.330'E
punt 1: 076MEA 51°27.200'N 4°43.330'E 50.9 km 305°
punt 2: 042GOO 51°21.433'N 4°32.650'E 16.4 km 229°
punt 3: 323STA 51°11.414'N 5°43.177'E 84.1 km 102°
punt 4: 217BER 51°20.350'N 5°56.570'E 22.7 km 43°
finish: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E 53.4 km 251°
landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 527 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 54.7 km
Been 1: 46.8 km
Been 2: 48.9 km
Totaal: 150.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:35:44 UTC
einde: 13:32:44 UTC
duur: 02:57:00
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 403 m @ 11:09:44 UTC
hoog punt: 1292 m @ 12:03:16 UTC
hoogtewinst: 889 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:09:40 bearing 54.7°
Tweede punt: 13:12:56 bearing 5.6°
Totale hoek: -49.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 4213
| |||||||||||||||||||||