CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-08-2022 -- Koen VANDERPUTTEN -- 1200,0 punten
133 Declaratie onvolledig (gecheckt) Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 20/08/2022
Piloot: KOEN VANDERPUTTEN
Zweefvliegtuig:
Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err
Logger file: 2022-08-20-LXV-ERR-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:37:33
Duurvlucht : 03:32:59
Vrije vlucht : 297.1 km
Fasttrack : 116.6 kmh
Opgegeven proef: 288.0 km
Driehoek : 258.4 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.974'N 5°13.704'E
tijd: 11:53:08 UTC
alti: -11 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°11.881'N 5°12.780'E = 327° 2.0 km van vertrek
tijd: 11:56:31 UTC
alti: 529 m
Landingspunt
pos.: 51°10.868'N 5°13.300'E = 247° 0.5 km van vertrek
tijd: 15:30:41 UTC
alti: -9 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 03:37:33
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 0.7 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°09.966'N 5°23.249'E @ 12:33:15 UTC, 1121 m
punt 1: 51°29.570'N 4°33.688'E @ 13:16:08 UTC, 571 m
punt 2: 51°24.783'N 5°02.006'E @ 13:36:17 UTC, 863 m
punt 3: 51°12.261'N 5°14.257'E @ 13:54:38 UTC, 1239 m
punt 4: 51°01.556'N 5°16.471'E @ 14:05:07 UTC, 1213 m
punt 5: 51°21.861'N 6°12.574'E @ 14:39:43 UTC, 855 m
Finish: 51°10.961'N 5°12.872'E @ 15:28:41 UTC, 246 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 68.1 km 303° @ 95.3 km/h
been 2: 34.0 km 105° @ 101.2 km/h
been 3: 27.2 km 148° @ 89.1 km/h
been 4: 20.0 km 173° @ 114.6 km/h
been 5: 75.4 km 60° @ 130.8 km/h
been 6: 72.3 km 254° @ 88.6 km/h
Afgelegde afstand: 297.1 km
Duur: 02:55:26
Gemiddelde snelheid: 101.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 11.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 520.0 m
Finishhoogte: 246.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 274 m
Totale score afstand: 297.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°12.125'N 5°20.104'E = 74° 7.8 km van vertrek
tijd: 12:47:33 UTC
alti: 1320 m
Finishpunt
pos.: 51°19.540'N 6°01.418'E = 74° 57.7 km van vertrek
tijd: 14:47:33 UTC
alti: 562 m
Grootste afstand in 2 uur: 233.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 116.6 km/h
Hoogteverlies: 758 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 292.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E
punt 1: SCHIJF 51°29.524'N 4°33.384'E 62.9 km 302°
punt 2: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 34.5 km 104°
punt 3: HEUSDEN-ZOLDER 51°01.561'N 5°16.024'E 46.1 km 160°
punt 4: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 76.2 km 60°
finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 72.3 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: LOMMEL TESTBAAN @ 12:38:49 UTC, 1162 m
punt 1: SCHIJF @ 13:16:05 UTC, 561 m : 62.4 km 100.5 km/h
punt 2: WEELDE 25 @ 13:36:18 UTC, 863 m : 33.5 km 99.5 km/h
punt 3: HEUSDEN-ZOLDER @ 14:05:01 UTC, 1191 m : 45.1 km 94.2 km/h
punt 4: VENLO AERO @ 14:39:39 UTC, 862 m : 75.2 km 130.2 km/h
finish: KEIHEUVEL @ 15:28:28 UTC, 255 m : 71.8 km 88.3 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 288.0 km
Duur van de proef: 02:49:39
Gemiddelde snelheid: 101.8 km/h
Start hoogte: 520 m
Hoogte passeren start: 1162 m
Hoogte passeren finish: 255 m
Hoogteverlies over proef: 265 m
Totale score afstand: 288.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 72.4 km
Been 1: 73.4 km
Been 2: 112.6 km
Totaal: 258.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:57:42 UTC
einde: 15:30:41 UTC
duur: 03:32:59
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 442 m @ 13:17:06 UTC
hoog punt: 1423 m @ 14:01:36 UTC
hoogtewinst: 981 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:16:06 bearing 4.6°
Tweede punt: 14:05:10 bearing 75.7°
Totale hoek: 71.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Declaratie onvolledig (gecheckt)
Rekentijd 15310
| |||||||||||||||||||||