CHARRON.beta: Hall of fame - B VV - B VVall - B OP - Charronde - Speed.Charron - Δ.Charron - Verste buitenlanding
BERICHT VAN DE JURY

01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

01-09-2022 -- Stephen DE GRAEF & THOMAS DE BRUYN -- 731,1 punten

Database gegevens:

Datum: 01-09-2022 Type proef: VV
Toestel: Janus CT RG Immatriculatie: OO-KDB
Handicapfactor: 108 Klasse: Motor
Piloot: Stephen DE GRAEF Club: BZC
Afstand: 197.4 km Score: 731,1 pt
Vertrekpunt: LFPU (buitenland) Wedstrijd: NEE
Motorzwever: JA Copiloot: THOMAS DE BRUYN
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Thanks Thomas!

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt

Blog/fotos:
Igc-file: 2022-09-01-NAV-4KV-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 01-09-2022
Weerkaart: Weerkaart van 01-09-2022



IGC File gegevens:

300 Geen declaratie van opgegeven proef

Scoring versie: 19.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   01/09/2022
Piloot:         STEPHEN DE GRAEF
Zweefvliegtuig: OO-KDB
Toestel type:   JANUS CM    Klasse: DOUBLESEATER
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 4kv
Logger file:    2022-09-01-NAV-4KV-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

SAMENVATTING
Vluchttijd     : 01:56:45
Duurvlucht     : 01:52:52
Vrije vlucht   :  197.4 km
Fasttrack      :   99.3 kmh
Hoogtewinst    : 1239.0 m

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    LFPU  Moret        BeNeLux: NEE
Vertrekpunt 
    pos.: 48°20.327'N   2°47.618'E
    tijd: 11:55:16 UTC
    alti: 50 m
Ontkoppelpunt
    pos.: 48°20.285'N   2°49.929'E =  92° 2.8 km van vertrek
    tijd: 11:59:09 UTC
    alti: 544 m
Landingspunt 
    pos.: 48°20.426'N   2°47.821'E =  54° 0.3 km van vertrek
    tijd: 13:52:01 UTC
    alti: 55 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 01:56:45
Motorgebruik
    aantal keren: 0

VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
    Start :  48°20.370'N   2°50.010'E  @ 11:59:19 UTC,   564 m
    punt 1:  48°13.866'N   2°37.049'E  @ 12:16:01 UTC,   921 m
    punt 2:  48°15.115'N   2°11.602'E  @ 12:31:50 UTC,  1058 m
    punt 3:  48°29.981'N   1°37.355'E  @ 12:57:28 UTC,  1276 m
    punt 4:  48°20.851'N   1°50.143'E  @ 13:09:21 UTC,   910 m
    Finish:  48°20.411'N   2°48.582'E  @ 13:50:06 UTC,   335 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
    been 1:   20.1 km 233° @  72.1 km/h
    been 2:   31.6 km 274° @ 119.8 km/h
    been 3:   50.5 km 303° @ 118.1 km/h
    been 4:   23.1 km 137° @ 116.8 km/h
    been 5:   72.2 km  90° @ 106.3 km/h
Afgelegde afstand:                   197.4 km
Duur:                                01:50:47
Gemiddelde snelheid:                 106.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Starthoogte:                         544.0 m
Finishhoogte:                        335.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht:          209 m
Totale score afstand:                197.4 km

BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur 
Startpunt
    pos.:    48°20.285'N   2°49.929'E =  92° 2.9 km van vertrek
    tijd:    11:59:09 UTC
    alti:    544 m
Finishpunt
    pos.:    48°20.426'N   2°47.821'E =  54° 0.3 km van vertrek
    tijd:    13:52:01 UTC
    alti:    55 m
Grootste afstand in 2 uur: 198.6 km
Beste snelheid in 2 uur:    99.3 km/h
Hoogteverlies:             489 m

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Geen proef opgegeven

DRIEHOEK ANALYSE
Been 0:   39.8 km
Been 1:   25.3 km
Been 2:   25.3 km
Totaal:   90.4 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 11:59:09 UTC
    einde: 13:52:01 UTC
    duur:  01:52:52

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     421 m @ 12:08:11 UTC
    hoog punt:    1660 m @ 12:23:25 UTC
    hoogtewinst:  1239 m

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4978

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2022 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs