CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-09-2022 -- Indi COESENS -- 280,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 04/09/2022
Piloot: INDI COESENS
Zweefvliegtuig: D 1091
Toestel type: ASW 27B Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: jfj
Logger file: 2022-09-04-LXV-JFJ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:39:48
Duurvlucht : 01:39:17
Vrije vlucht : 79.8 km
Fasttrack : 43.4 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°45.430'N 3°51.941'E
tijd: 10:17:29 UTC
alti: -12 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°45.061'N 3°51.621'E = 209° 0.8 km van vertrek
tijd: 10:18:00 UTC
alti: 361 m
Landingspunt
pos.: 50°45.255'N 3°51.799'E = 207° 0.4 km van vertrek
tijd: 11:57:17 UTC
alti: -14 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 01:39:48
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4
Start : 50°47.496'N 3°52.386'E @ 10:36:00 UTC, 1032 m
punt 1: 50°44.775'N 3°24.893'E @ 11:06:08 UTC, 911 m
punt 2: 50°36.381'N 3°37.113'E @ 11:32:54 UTC, 676 m
Finish: 50°46.219'N 3°52.715'E @ 11:51:02 UTC, 472 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 32.7 km 261° @ 65.1 km/h
been 2: 21.2 km 137° @ 47.5 km/h
been 3: 25.9 km 45° @ 85.7 km/h
Afgelegde afstand: 79.8 km
Duur: 01:15:02
Gemiddelde snelheid: 63.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km
Starthoogte: 361.0 m
Finishhoogte: 472.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -111 m
Totale score afstand: 79.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°44.872'N 3°51.440'E = 210° 1.2 km van vertrek
tijd: 10:18:18 UTC
alti: 375 m
Finishpunt
pos.: 50°45.255'N 3°51.799'E = 207° 0.4 km van vertrek
tijd: 11:57:17 UTC
alti: -14 m
Grootste afstand in 2 uur: 86.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 43.4 km/h
Hoogteverlies: 389 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 86.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E
punt 1: 1AMOU 50°44.367'N 3°29.200'E 26.8 km 267°
punt 2: 1MAUB 50°31.783'N 3°29.700'E 23.3 km 179°
finish: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E 36.1 km 46°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1GERA @ 11:52:24 UTC, 526 m
punt 1: 1AMOU niet gerond
afbreekpunt: 50°44.730'N 3°50.299'E @ 11:54:48 UTC, 290 m : 2.0 km 49.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 2.0 km
Duur van de proef: 00:02:24
Gemiddelde snelheid: 49.3 km/h
Start hoogte: 273 m
Hoogte passeren start: 526 m
Hoogte aan break-punt: 290 m
Hoogteverlies over proef: -17 m
Totale score afstand: 2.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 31.2 km
Been 1: 21.3 km
Been 2: 23.5 km
Totaal: 76.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:18:00 UTC
einde: 11:57:17 UTC
duur: 01:39:17
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 361 m @ 10:18:00 UTC
hoog punt: 1301 m @ 10:39:34 UTC
hoogtewinst: 940 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:53:52 bearing 260.3°
Tweede punt: 11:32:50 bearing 242.0°
Totale hoek: -18.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4413
| |||||||||||||||||||||