CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-09-2022 -- Niel DEIJGERS -- 1437,6 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 04/09/2022
Piloot: NIEL DEIJGERS
Zweefvliegtuig: DKVFF
Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2cq
Logger file: 2022-09-04-LXV-2CQ-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:22:13
Duurvlucht : 05:21:31
Vrije vlucht : 355.8 km
Fasttrack : 76.4 kmh
Driehoek : 250.8 km
Hoogtewinst : 1492.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBDT Diest BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.338'N 5°04.013'E
tijd: 10:39:46 UTC
alti: -20 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.108'N 5°03.353'E = 241° 0.9 km van vertrek
tijd: 10:40:28 UTC
alti: 464 m
Landingspunt
pos.: 51°00.342'N 5°04.093'E = 85° 0.1 km van vertrek
tijd: 16:01:59 UTC
alti: -22 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 05:22:13
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°59.108'N 5°02.614'E @ 10:42:17 UTC, 373 m
punt 1: 51°09.785'N 5°05.284'E @ 11:00:53 UTC, 1238 m
punt 2: 51°26.794'N 4°31.692'E @ 11:38:06 UTC, 1074 m
punt 3: 50°54.353'N 5°40.877'E @ 13:02:15 UTC, 1462 m
punt 4: 50°39.749'N 5°01.193'E @ 13:55:56 UTC, 946 m
punt 5: 51°10.302'N 5°39.782'E @ 14:42:50 UTC, 1235 m
Finish: 50°50.788'N 5°00.413'E @ 15:47:37 UTC, 822 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.0 km 9° @ 64.6 km/h
been 2: 50.2 km 309° @ 80.9 km/h
been 3: 100.6 km 126° @ 71.7 km/h
been 4: 53.9 km 240° @ 60.3 km/h
been 5: 72.5 km 38° @ 92.7 km/h
been 6: 58.6 km 232° @ 54.2 km/h
Afgelegde afstand: 355.8 km
Duur: 05:05:20
Gemiddelde snelheid: 69.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 18.2 km
Starthoogte: 361.0 m
Finishhoogte: 822.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -461 m
Totale score afstand: 355.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°04.126'N 5°08.364'E = 36° 8.7 km van vertrek
tijd: 10:54:15 UTC
alti: 1075 m
Finishpunt
pos.: 50°57.798'N 5°35.268'E = 97° 36.9 km van vertrek
tijd: 12:54:15 UTC
alti: 1461 m
Grootste afstand in 2 uur: 152.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 76.4 km/h
Hoogteverlies: -386 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 1004.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E
punt 1: MONTABAUR 50°25.433'N 7°49.800'E 241.6 km 116°
punt 2: KULMBACH 50°08.100'N 11°27.550'E 260.6 km 96°
punt 3: MONTABAUR 50°25.433'N 7°49.800'E 260.6 km 278°
finish: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 241.6 km 298°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HOOGSTRATEN @ 11:45:40 UTC, 725 m
punt 1: MONTABAUR niet gerond
afbreekpunt: 50°54.340'N 5°40.874'E @ 13:02:16 UTC, 1461 m : 80.5 km 63.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 80.5 km
Duur van de proef: 01:16:36
Gemiddelde snelheid: 63.1 km/h
Start hoogte: 361 m
Hoogte passeren start: 725 m
Hoogte aan break-punt: 1461 m
Hoogteverlies over proef: -1100 m
Totale score afstand: 80.5 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 93.8 km
Been 1: 72.3 km
Been 2: 84.6 km
Totaal: 250.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:40:28 UTC
einde: 16:01:59 UTC
duur: 05:21:31
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 361 m @ 10:41:44 UTC
hoog punt: 1853 m @ 15:05:12 UTC
hoogtewinst: 1492 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:36:59 bearing 2.8°
Tweede punt: 13:55:58 bearing 125.0°
Totale hoek: 122.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8414
| |||||||||||||||||||||