22-09-2022 -- De charronline-website werd verhuisd naar een nieuwe server. En tegelijkertijd werd seizoen 2023 geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef19-05-2023 -- Bram DE MAN -- 890,8 punten
![]() ![]()
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 19/05/2023 Piloot: BRAM DE MAN Zweefvliegtuig: OO-YBT Toestel type: G 102 STANDARD ASTIR III Klasse: CLUB Logger type: Flarm s/n: b53 Logger file: 2023-05-19-FLA-B53-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 03:55:50 Duurvlucht : 03:52:18 Vrije vlucht : 207.1 km Fasttrack : 71.8 kmh Driehoek : 126.4 km Hoogtewinst : 1579.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.530'N 4°56.915'E tijd: 11:21:01 UTC alti: -65 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.530'N 4°56.915'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 11:21:01 UTC alti: -65 m Landingspunt pos.: 51°23.492'N 4°56.792'E = 244° 0.2 km van vertrek tijd: 15:16:51 UTC alti: -57 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 03:55:50 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°22.605'N 4°58.209'E @ 11:24:33 UTC, 552 m punt 1: 51°13.131'N 5°06.499'E @ 12:00:49 UTC, 1423 m punt 2: 51°05.148'N 5°28.100'E @ 12:34:17 UTC, 1184 m punt 3: 51°09.046'N 5°44.478'E @ 13:19:17 UTC, 1522 m punt 4: 50°55.561'N 5°30.387'E @ 13:41:03 UTC, 1363 m punt 5: 51°23.327'N 4°35.451'E @ 14:55:21 UTC, 1229 m Finish: 51°23.625'N 4°57.261'E @ 15:15:09 UTC, 121 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.0 km 151° @ 33.1 km/h been 2: 29.2 km 120° @ 52.4 km/h been 3: 20.4 km 69° @ 27.2 km/h been 4: 29.9 km 213° @ 82.5 km/h been 5: 82.2 km 309° @ 66.4 km/h been 6: 25.3 km 89° @ 76.7 km/h Afgelegde afstand: 207.1 km Duur: 03:50:36 Gemiddelde snelheid: 53.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 552.0 m Finishhoogte: 121.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 431 m Totale score afstand: 207.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°06.925'N 5°42.051'E = 120° 60.9 km van vertrek tijd: 13:15:53 UTC alti: 1544 m Finishpunt pos.: 51°23.611'N 4°56.161'E = 280° 0.9 km van vertrek tijd: 15:15:53 UTC alti: 72 m Grootste afstand in 2 uur: 143.5 km Beste snelheid in 2 uur: 71.8 km/h Hoogteverlies: 1472 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 198.1 km NIET GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E start: 103RAV 51°21.550'N 4°59.350'E punt 1: 078MEE 51°06.009'N 5°31.112'E 46.9 km 128° punt 2: 058KIN 51°08.780'N 5°44.530'E 16.5 km 72° punt 3: 038FOR 50°55.410'N 5°30.380'E 29.8 km 214° punt 4: 120TUA 51°17.900'N 4°57.220'E 56.9 km 317° punt 5: 131WUS 51°23.320'N 4°35.900'E 26.7 km 292° finish: 10W07 51°22.870'N 4°54.250'E 21.3 km 92° landing: 1EBWE 51°24.050'N 4°58.130'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 35.4 km Been 1: 41.1 km Been 2: 50.0 km Totaal: 126.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:24:33 UTC einde: 15:16:51 UTC duur: 03:52:18 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 319 m @ 12:45:29 UTC hoog punt: 1898 m @ 13:50:37 UTC hoogtewinst: 1579 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:43:45 bearing 87.5° Tweede punt: 14:55:19 bearing 7.7° Totale hoek: -79.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 3440
| |||||||||||||||||||||